Har fått i lådan och monterat subframen. Vilken dret säger jag bara.. Vi höll på hur länge som helst med att passa in lådan mot motorn, men efter någon timma hoppade den rätt Sen skulle vi montera subframen, och det var inte jättelätt det heller men efter lite slit och svordomar satt även den på plats.. då lossade vi motorn och började montera tillbaka alla småsaker.. även lådan fylldes med olja så det som är kvar nu är avgasröret, batteriet, några skruv och några slangar (förhoppningsvis) och däcken fram såklart
Här är några kassa bilder..
Så, ska ut nu igen och hoppas på att få ihop de sista
Nu är i princip allt klart! Bilen startade direkt och lådan funkade precis som den skulle! Sjukt jävla gött! satte även dit mitt 3" downpipe som jag inte haft på bilen på 2 år eller nått Så nu mullrar den redigt gött! Nu ska jag ut och städa inte lika kul
Nu är i princip allt klart! Bilen startade direkt och lådan funkade precis som den skulle! Sjukt jävla gött! satte även dit mitt 3" downpipe som jag inte haft på bilen på 2 år eller nått Så nu mullrar den redigt gött! Nu ska jag ut och städa inte lika kul
//Alm
härligt du fick ihop den
Ja riktigt jäkla gött Vart ute å kört en bit nu å den går riktigt bra! Glömt bort hur kul det är att sladda runt med den
Rallyhalle skrev:
Fan va härligt smile Skönt när de går som man vill!
//Jacob
Aah inte ofta det är så Inte när de gäller mina bilar iaf