3527
Sök

Tvunget att ha en jobbcoach?

NissanMotorsport
10 januari 2010
Trådstartare
Arbetslös som man är så har man en jobbcoach(Antenn), vilket är helt värdelöst.. jag kan allting så vill sluta gå på dessa möten och låta nån annan behövande ta min plats.

Jag fick coachen via mitt förra jobb, va nån försäkring. De är väl inte tvunget va? dom har ju inget med arbetsförmedligen å göra..
Senast redigerat av NissanMotorsport (10 januari 2010)

...
171 Inlägg
10 januari 2010
Jag fick min jobbcoach genom arbetsförmedling och var tvungen att gå på alla möten med jobbcoachen för att kunna få ut min Akassa smile Kanske är nåt liknande för dej?

NissanMotorsport
10 januari 2010
Trådstartare
Zizou skrev:
Jag fick min jobbcoach genom arbetsförmedling och var tvungen att gå på alla möten med jobbcoachen för att kunna få ut min Akassa smile Kanske är nåt liknande för dej?

Nja ja blev erbjuden av arbetsförmedligen, men sa att ja redan hade en.. via en försäkring på mitt gamla jobb av IF Metall..

...
171 Inlägg
10 januari 2010
Om du redan har en så borde du inte vara tvungen att ha en till smile Men du kan ju alltid ringa och fråga.

NissanMotorsport
10 januari 2010
Trådstartare
Nu fick jag svar på min mejl, trodde inte min coach skulle svara nu på söndagar men gjorde hon ändå. hehe. Det gick helt utmärkt att avsluta jobbcoachningen för min del smile så nu slipper jag alla möten framöver.. gött smile

huh?
10 427 Inlägg
10 januari 2010
Känns ju som att man hellre tar 20 000 för att coacha sig själv wink
(Har för mig att det är 20 000 coacherna får per arbetssökande)

NissanMotorsport
10 januari 2010
Trådstartare
steifan skrev:
Känns ju som att man hellre tar 20 000 för att coacha sig själv wink
(Har för mig att det är 20 000 coacherna får per arbetssökande)

Är väl något sånt, dom får en viss summa om dom får in en arbetssökande, sen en stoor bonus om denne får ett jobb av coachen.. tongue

Men jag klarar mig bra själv.. alla möten jag varit på hittils har jag kunnat allt, ända ja begövde lite hjälp me var CVet.. annars så blev ja tillsagd att ja skulle söka dom här jobben..åkte hem tog reda på info om dom, åkte till coachen och visa upp hur duktig ja varit..och få ett "bra gjort" sen åka hem och posta ansökningarna tongue ungefär så..

Sök