Tjena, säkert många som har frågat detta, men men. Funderar på att köpa navigator, letat som fan, men kan inte bestämma mig, finns ju hur många som hällst! så lite tips och erfarenheter, på någon navigator skulle uppskattas. I prisklassen 2000-4000!?
Jag har en tomtom GO500 som jag tycker är klockren...lätt att använda med pekskärmen och så... Funkar jättebra för mig i alla fall
Håller med!
Jag har använt den både i Sverige och utomlands(England), och jag tycker den funkar EXTREMT bra! Funderar starkt på att köpa mig en egen, för det var firmans jag använde.
kör med en iPAQ RX3715 med TomToms programvara + en BT-mottagare, funkar hur klockrent som helst! tycker det är kalas att använda en handdator som GPS, bra mycket mångsidigare än en renodlad sådan! har provat det med..
jag brukar ha en navman eller vad den heter när jag kör i jobbet, dock har jag aldrig kommit rätt när jag använt den, men den ligger rätt lågt i pris..
kör med en iPAQ RX3715 med TomToms programvara + en BT-mottagare, funkar hur klockrent som helst! tycker det är kalas att använda en handdator som GPS, bra mycket mångsidigare än en renodlad sådan! har provat det med..
Intressant... Vad får man ge för en sån pjäs? Jag tycker enda nackdelen med tomtom är att dom just bara är nav. Möjligen "klumpiga" också.
Intressant... Vad får man ge för en sån pjäs? Jag tycker enda nackdelen med tomtom är att dom just bara är nav. Möjligen "klumpiga" också.
MVH Theo
jag köpte min på eBay. kommer inte ihåg exakt vad den kostade, men det var låångt under halva priset mot här. just den modellen finns inte kvar, vet inte riktigt vad en motsvarande kan kosta.. nånstans typ 2500:- och uppåt kanske.. jag är asnöjd med min i alla fall! inbyggd kamera, filmspelare, BT, WiFi.. har allt man behöver. har laddat ner lite schyssta spel till den med, tillsammans med några Simpsonsavsnitt är man aldrig sysslolös! :-) det finns ju handdatorer med inbyggd GPS-antenn, men jag tycker dom är lite för klumpiga, funkar bättre med en separat BT-mottagare tycker jag!