3613
Sök

navigator?

31 Inlägg
17 september 2006
Trådstartare
Tjena, säkert många som har frågat detta, men men. Funderar på att köpa navigator, letat som fan, men kan inte bestämma mig, finns ju hur många som hällst! så lite tips och erfarenheter, på någon navigator skulle uppskattas. I prisklassen 2000-4000!?

1 639 Inlägg
17 september 2006
Garmin är bäst, lite dyra men som sagt bäst !

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Rekondare
289 Inlägg
17 september 2006
Jag har en tomtom GO500 som jag tycker är klockren...lätt att använda med pekskärmen och så...
Funkar jättebra för mig i alla fall smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

859 Inlägg
17 september 2006
michael561 skrev:
Jag har en tomtom GO500 som jag tycker är klockren...lätt att använda med pekskärmen och så...
Funkar jättebra för mig i alla fall smile

Håller med!

Jag har använt den både i Sverige och utomlands(England), och jag tycker den funkar EXTREMT bra! Funderar starkt på att köpa mig en egen, för det var firmans jag använde.

MVH Theo

Team Tondöv
649 Inlägg
17 september 2006
kör med en iPAQ RX3715 med TomToms programvara + en BT-mottagare, funkar hur klockrent som helst!
tycker det är kalas att använda en handdator som GPS, bra mycket mångsidigare än en renodlad sådan! har provat det med..

med lem
1 147 Inlägg
17 september 2006
jag brukar ha en navman eller vad den heter när jag kör i jobbet, dock har jag aldrig kommit rätt när jag använt den, men den ligger rätt lågt i pris..

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

859 Inlägg
18 september 2006
freddan70 skrev:
kör med en iPAQ RX3715 med TomToms programvara + en BT-mottagare, funkar hur klockrent som helst!
tycker det är kalas att använda en handdator som GPS, bra mycket mångsidigare än en renodlad sådan! har provat det med..

Intressant... Vad får man ge för en sån pjäs? Jag tycker enda nackdelen med tomtom är att dom just bara är nav. Möjligen "klumpiga" också.

MVH Theo

Team Tondöv
649 Inlägg
18 september 2006
Theo skrev:
freddan70 skrev:

Intressant... Vad får man ge för en sån pjäs? Jag tycker enda nackdelen med tomtom är att dom just bara är nav. Möjligen "klumpiga" också.

MVH Theo

jag köpte min på eBay. kommer inte ihåg exakt vad den kostade, men det var låångt under halva priset mot här. just den modellen finns inte kvar, vet inte riktigt vad en motsvarande kan kosta.. nånstans typ 2500:- och uppåt kanske..
jag är asnöjd med min i alla fall! inbyggd kamera, filmspelare, BT, WiFi.. har allt man behöver. har laddat ner lite schyssta spel till den med, tillsammans med några Simpsonsavsnitt är man aldrig sysslolös!  :-)
det finns ju handdatorer med inbyggd GPS-antenn, men jag tycker dom är lite för klumpiga, funkar bättre med en separat BT-mottagare tycker jag!

10 287 Inlägg
18 september 2006
Usel rubrik. Se: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=18184

Tråd låst.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök