Ja rubriken säger det mesta, köpte en gammal bruksbil igår och stereon funkar som den ska men displayen visar pixlarna väääldigt svagt, nästan helt svart. Så jag undrar om ni tror de går o fixa smidigt eller vad ja ska kolla efter?
nee tror inte de finns ngn nightvision.. mjo men jag funderar på om ja ska skruva isär skiten o se om de går fixa på ngt smidigt sätt. hm får se hur de blir
Är det löstagbar front på den? Kolla isfall kontakten som sitter mellan enheten och fronten och gör rent/spraya på lite elektronikrengöringsspray.
ja det är det. Okej ska kolla detta.
Kan tillägga att det inte är i saaben utan i en Golf 3.a.
Både ja o min far e elektriker men inte på elektroniksidan tyvärr.. Men kanske går bra ändå
Sitter antingen en liten glödlampa eller en lysdiod och lyser upp displayen bakifrån. Enkelt att byta på de flesta apparater men det förutsätter att du kan löda.
Är det löstagbar front på den? Kolla isfall kontakten som sitter mellan enheten och fronten och gör rent/spraya på lite elektronikrengöringsspray.
ja det är det. Okej ska kolla detta.
Kan tillägga att det inte är i saaben utan i en Golf 3.a.
Både ja o min far e elektriker men inte på elektroniksidan tyvärr.. Men kanske går bra ändå
Sitter antingen en liten glödlampa eller en lysdiod och lyser upp displayen bakifrån. Enkelt att byta på de flesta apparater men det förutsätter att du kan löda.