Bra med lite regler, det är mycket lätt hänt annars att diskussionerna spårar ur och det går över i personangrepp och annat. Eller bara för mycket allmänt dösnack, men det går ju bra att samla under Off-Topic eller nåt (haha... ;-D).
Ska jag klaga på nåt tycker jag gästboksfunktionen är lite strulig - det syns ju inte automatiskt vad folk svarat på och gör nån en kort replik till ens kommentar får man leta runt en stund för att se vad svaret egentligen gäller. ???--- :-p Bra om man kunde få nånslags återkoppling så man hittar direkt.
Annars är det ju rätt mycket kul här, även om jag själv (gammal garageråtta med tunn plånbok och Oppfinnar-Jocke som idol... ;-) ) mest är intresserad av teknik och ombyggnationer + byta mektips och mindre av bildgallerier av nyputsat.
Chrizz & co ska iaf ha stort tack för allt jobb de lägger ned, har själv varit inblandad på ett e-zine förut och meckat ihop en sajt med databas åt en firma (lär jag aldrig göra om, fyfaan vilken mängd jobb...) så jag anar att de inte har några fritidsproblem ;-) .