Då får du väl begära rådrum nästa gång då och konsultera med en advokat
En sak har jag lärt mig den långa och ibland smärtsamt hårda vägen, diskutera aldrig med en länsman oavsett!, har man lite otur så slutar man i bästa fall på akuten eller i bårhuset..
vad är detta? lagen i egna händer?:S haha... du driver med oss
"Yeah,right" Du kan ju fråga Rolf Machnow eller Osmo Vallo mfl..
Det är välan mestadels på hur den enskilda länsmannen ser på förloppet, om han/hon tycker att det gått till. Jag kom glidande en stilla kväll/natt och skulle hem, kommer fram till ett rödljus som lyser tvärrött, och som den gode och laglydige medborgare man är så stannar lag lydigt vid ovansagda rödljusstolpe. Det slår om till grönt var på man glad i hågen över sin laglydighet och korrekta trafikbeteende susar iväg. Då så slår rödljusskitfanskpseländet blixsnabbt om till rött när man precis har passerat stopplinjen, en "svartvit fyllesnappare" (det var ett tag sedan) befinner sig en 200 meter bakom, råstoppar mig och rycker min lapp för jag hade "kört mot rött" för lyset på andra sidan korsningen var rött.
Oj fan va otur du måste ha haft alltså, sånt måste dom visa hänsyn till.. ja menar det där är inte rätt.. vf erkännde du , eller hur gjorde du?
Joo man är känd för att ha "lite" otur i livet, faktum är att dom som man har känt länge, säger att dom inte skulle sätta sig i samma flygplan som jag..
Okej men det här måste noga vara 1 ända fall i hela sverige, för min kompis prata med en polis själv och sa att det inte är förbjudet att köra mot gult,o precis som alla andra skriver så är det som som e rätt.. aja beklagar din otur mannen...
Oj fan va otur du måste ha haft alltså, sånt måste dom visa hänsyn till.. ja menar det där är inte rätt.. vf erkännde du , eller hur gjorde du?
Joo man är känd för att ha "lite" otur i livet, faktum är att dom som man har känt länge, säger att dom inte skulle sätta sig i samma flygplan som jag..
Okej men det här måste noga vara 1 ända fall i hela sverige, för min kompis prata med en polis själv och sa att det inte är förbjudet att köra mot gult,o precis som alla andra skriver så är det som som e rätt.. aja beklagar din otur mannen...
Nädå man är hästlängder ifrån att vara ensam om dessa "fenomen" massor har drabbats av det. liasom Länsman är flera individer som har olika uppfattningar om saker och ting..
varför erkännde du då?:S ja förstår inte, liksom du har ju dina rättigheter
Liasom det var ett tag sedan och som man tidigare nämnt börjar man att käbbla med länsman så kan det sluta illa för en. Samt att dom ljög för en, dom sade att jag kunde neka till gärningen, men det skulle jag göra i rättegången och skriva på nu . Vilket senare visade sig vara en blåsning av rang..