Jag lyckades med en riktigt klantig grej på min uppkörning... visst det var lite speciella omständigheter men ska dra hela historien.
Började min uppkörning med att kolla lysen o däck, fick även en äldre gubbe som skulle utbilda en ny sån där uppkörningssnubbe. Så jag hade lite extra press på mig kändes det som, drog iväg genom stan ner till motorvägen där jag drog iväg mot ett ställe där jag skulle parkera på valfri plats. Blev även instruerad att backa in på parkeringen, och här börjar det roliga i historien.
Jag backade in och ställde mig, sen fick jag höra...
Instruktören- "vet du vad du har gjort för fel?"
Jag- tittar mig omkring "nej"
Instruktören- "du står på en handikappsplats"
Jag- kliver ut och tittar "satan!"
Instruktören- "ställ dig på en vanlig parkering"
Jag fick faktiskt körkortet ändå med anledningen att jag körde bra och stabilt, men även för att handikappsplatsen var dåligt markerad, det var bara en omkullkörd skyllt. Men han sa att man ska ha koll på att dem är bredare...
Hans sista ord innan han gav mig papperet var "nu har du fått ditt körkort, nu ska du lära dig hur man kör bil"
Go snubbe!,på väg därifrån råkade jag höra lite när han snackade med den andra snubben han lärde upp att, han inte ville kugga mig på en sak som inte ens en blivande instruktör uppmärksammade.
Senast redigerat av AcesHigh666 (24 februari 2010)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.