3905
Sök

revat hela bilen=(

98 Inlägg
27 september 2006
Trådstartare
I lördags kväll hände de som man egentligen ått o väntat på..nån hade roat sig med en nyckel runt hela bilen o gjort rejält djupa skrapmärken på allt utom taket=(..man blir så förbannad så man vet inte va man ska göre... fy fan

Lada-missbrukare
566 Inlägg
27 september 2006
Blir bara mer å mer arg för varje gång man hör om sånt......hur i #¤%&#¤ kan nån vara så idiotiskt korkad att man går lös på nån annans egendom!!!!???? E d enån här som kan förklara det?? Har inte själv råkat ut för nåt sånt, men man vet aldrig när det händer... hmm
Ja lider med dejj...va verkligen surt dedär...blir det omlackering, eller??? sad

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"

98 Inlägg
27 september 2006
Trådstartare
ja man fattar ju inte va dom tänker mä iaf..ja de blir det nog..försäkringsbolaget skulle komma vilken dag som helst..dom revorna som ä polerar du inte bort i första taget iaf..de kan ja lova..så de ä nog enda utvägen..

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
27 september 2006
Lider verligen med dig. det borde va skottpengar på snorungar som repar bilar..

166 Inlägg
27 september 2006
vet hur de känns, hända samma för mig, bilen har varit inlämnad på hellackering i 3veckor nu :@ hoppas det går bra

M-Sport

98 Inlägg
27 september 2006
Trådstartare
ja tror faktist inte de ä snorungar..typ alla mina kompisar som har en fin bil har fått bilen revad de senaste halvåret..måste va nö idiot som ä fruktansvärt avundsjuk..ja de känns inte så kul i början men de går väl över=)..

.......
2 655 Inlägg
27 september 2006
hänt samma för mej, bara på förar dörrn men de spelar ingen roll. sånna typer ska faan kastreras me en jä**igt slö smörkniv.

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
27 september 2006
Står din bil utomhus? Alltså på en allmän parkering?

En fråga, om de nu ska lacka om den åt dig, får du välja färg? (nyfiken)
Hoppas det löser sig.
Senast redigerat av Owzer (27 september 2006)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 september 2006
nån bild på skaderna? (intressant å se bara) smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
27 september 2006
fan va sur man blir och mer och mer rädd blir man att det händer sig själv

Wankel
1 080 Inlägg
27 september 2006
jävla svin..
själv brukar jag alltid gå runt en snabbis och kolla så inget har hänt när jag lämnat bilen ute...haft turen på min sida än så länge

MDS Västerås

Fartglad
336 Inlägg
28 september 2006
Lada Tuning skrev:
Blir bara mer å mer arg för varje gång man hör om sånt......hur i #¤%&#¤ kan nån vara så idiotiskt korkad att man går lös på nån annans egendom!!!!???? E d enån här som kan förklara det?? Har inte själv råkat ut för nåt sånt, men man vet aldrig när det händer... hmm
Ja lider med dejj...va verkligen surt dedär...blir det omlackering, eller??? sad

Men du förstår ungdomarna har säkert haft det jobbigt hemma, dem behöver stöd. Någon som kan krama och pussa på dem.

... I helvete heller, när ska Sverige bli som Texas? "You touch I kill"

Power without Quattro is useless!

98 Inlägg
28 september 2006
Trådstartare
Står din bil utomhus? Alltså på en allmän parkering?

En fråga, om de nu ska lacka om den åt dig, får du välja färg? (nyfiken)
Hoppas det löser sig.

Senast redigerat av Owzer (Igår 23:14:18

ja den står utanför..stod hos min flickvän.. vi skulle in o äte lite nybakade bullar..så vi kanske va inne högst 45 min.. hon bor mitt i stan så den stod på en bakgård.. ja ä inte så sugen på att byta färg om ja nu skulle få..men de tvivlar ja på att ja får.. ska lägga in lite bilder nu på revorna..

30 Inlägg
28 september 2006
Fyfan för sånt! Tyvärr kan man aldrig vara säker när man ställer bilen på gatan eller någon allmän parkering. Tråkigt att det ska finnas folk som gillar att förstöra för andra.

Vart hände det någonstanns?

98 Inlägg
30 september 2006
Trådstartare
i arvika..en liten stad i värmland..nej man kan nog aldrig vara säker..nab får ge fan i o parkera bilen=)..hehe

Sök