3723
Sök

Beställning av delar från England!

11 Inlägg
21 april 2010
Trådstartare
Har beställt en ny kofångare till min 147:a för 3 veckor sen. Har dock inte hittat hem till mig än. Enligt Nicedeals.uk.co som jag beställde ifrån sa att de skulle ta mellan 5-7 arbetsdagar! Har även varit i kontakt med dem för en vecka sen och då att den skulle komma vilken dag som helst men hur är frågan..

Har man blivit blåst?

23 Inlägg
21 april 2010
Be om ett trackingnr så kan du själva söka efter paketet och ett så stort paket som kofångare har garanterat det.

100% ninja
342 Inlägg
21 april 2010
har du betalat i förskott? isf är det ju ganska lätt för dem att blåsa dig.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

11 Inlägg
21 april 2010
Trådstartare
Japp! Den är betald och verkar som att de är de vanligaste när man beställer från utlandet

347 Inlägg
21 april 2010
kan ju bero på en viss vulkan att det tar lite tid...

11 Inlägg
21 april 2010
Trådstartare
Ja har tänkt den tanken men de var trots allt två veckor innan ja beställde som de hände

352 Inlägg
22 april 2010
jo men dom brukar inte skicka det samma dag som man har beställt det. det kan ta 3-4 dagar innan dom skickar iväg det. och vulkanen gör inte saken lättare heller. ha lite tålamod, det kommer säkert snart!

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

171 Inlägg
22 april 2010
Be om tracking nr. får du inte det har du nog blivit lurad och då är de bara att ta kontakt med Paypal eller din bank så kan man få tillbacka sina pengar.

Lindesbergs Bilskadecenter
Stöd Reumatikerfonden på Plusgiro 90 03 19-5

499 Inlägg
22 april 2010
Har själv köpt delar från England www.potn.co.uk och det gick toppen!

Bara att vänta ett tag så kommer det nog!

Vilken kofångare blir det på 147:an då?

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

I got Dubs!
2 423 Inlägg
22 april 2010
De importerar tydligen från kina och ska ha väldigt dålig kvalite.
Senast redigerat av Adde666 (22 april 2010)

428 Inlägg
22 april 2010
Tror nog att det kommer. Ingen idé att vara orolig redan. Jag köpte precis en koppling från englad och det tog den över en månad att hitta hem till mig. Sen va även vulkanen en bov i dramat som jag förstod det. Ha tålamod ett tag till smile

Sök