Tjenare allihopa,
Tänkte lägga upp ett projekt om min worker bil,
lite spec:
de är alltså en evo av 03 årsmodell
4 hjulsdrift, hög och låg och hög 2hjulsdrift.
elektrisk diff spärr
2,5l 4cyl turbo diesel med orginal 136hk och 314nm.
Tanken med projektet är att den ska fixas till lite för att se lite bättre ut.
Lite bilder då:
Första bilden på evon, stannade vid höga kusten bron påvägen hem för bensträckning och korttagningMormors audi a4 1,8 turbo quattro och min evofick på lite hederliga hella rally 3000 med 100watt, och brors hojLaståsna, fulllastad när vi vart ute på lite kåsa träninginteriören, håller på med städning har även överdrags klädsel till stolarna för att dom ska hålla sig så fina som dom är.baksätet, på bilden är inte golvmattorna med durkaluminium look iköpt front båge på blocketen dag på jobbet, l200 activity, ford wildtrak, fiat strada, vw caddy och l200 evoköpt alu låda på jula som ska moddas så man får in den mellan hjulhusenfått på bågen och köpt nya sim som är xenon konverterade, 4300k 50watt men ej inkopplade änfått på en flakbåge med, lär leta på vitablinkersglas fram oxåDet var en liten snabbsammanfattning om bilen sen jag köpte den. mer grejjer kommer inomkort
bla, på med buken igen, i med dieselvärmare, dra om extraljusreläna och koppla i dom igen och eventuellt extraljus på flakbågen eller en varningsljusramp, vet inte riktigt än..
Volvo 855 t-5r T-gul
Mitsubishi l200 Evo