20 april 2010
Trådstartare
Får psykbryt snart... HUR FAN gör man för att kunna spela tankade Mp3 filer på en vanlig simpel jävla cd-spelare. Har ju lyckats med detta förut...
Förutsättningar:
1, X-antal låtar tankade från nätet i en mapp
2, Har Windows media player och Winamp
3, TÄNKER INTE... dra hem nåt annat brännarprogram, det har funkat att bränna vanliga CD´s förut med den här konfigurationen.
4, Jag ställer in Wmp att bränna vanlig ljud-cd och provade först att bränna ner låtarna på CD-RW skivor men inte ett ljud...
5, Efter jag läst på i faq på Wmp sidan så förstod jag att alla CD-spelare inte tar CD-RW skivor, ååååkej!
Nya försök...
6, Kör in skiten på nytt men nu på CD-R skivor som funkar i datorn men INTE i verkstans CD-spelare som visserligen har några år på nacken men utan probs tar övriga/tidigare brända skivor. Inte ell ljud, den startar inte ens.
Stormade runt på nätet och blev bara mer förbannad efter jag testat att dra hem en trialverson av nero där det krävdes en nyckel som givetvis inte fanns och ändå var detta från neros egen sida *morr* Hade ju nero i burken förut men efter att vår datorleverantör erbjudit en uppgradering från XP till Vista för ett par år sedan så dog programmet eftersom det inte funkade ihop med Vista. Originalskivan med nero tar den inte ens emot och slänger snart datorjäveln genom fönstret, Vista? vilket förbannade jävla skit, ingeting är som förut sedan uppgraderingen och det bara spökar, åsså e ju datoravtalet och support slut sedan ett år *GHAAA*
Well...
7, Provade sedan att konvertera om varenda låtjävel i Winamp till Wav-format, bränner in skiten på nya CD-R skivor men fortfarande inte ett ljud.
Vad fan gör jag för fel???
Senast redigerat av hotrodder (20 april 2010)
Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab