2730
Sök

Angående: Saab-träff i Småland-, Blekingetrakten till våren/sommaren?

27 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
Hej!

Har kollat runt lite och hittar inget här i närheten under rubriken.

Vore nice om någon visste något eller ville kanske "starta" en tillochmed. smile Vet många med mej härifrån som är intresserade.

Tänk å plocka fram bilen ur garaget nyvaxad och fin och sen dra en runda längs havet med ett X antal andra Saabfantaster wink

//Oskar

113 Inlägg
15 mars 2010
Hade vart najs smile

Ska vi åka hem ? :)

157 Inlägg
15 mars 2010
jovars

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
15 mars 2010
Helt klart på smile Kan nog dra med mig lite folk från oss från norr smile
Senast redigerat av Caylon (15 mars 2010)

Lackerare
587 Inlägg
16 mars 2010
helt rätt om det blir en saab för mig den här sommaren så visst hänger ja på

27 Inlägg
16 mars 2010
Trådstartare
En grej jag vet ska hända är kvällen innnan Strippen i Emmaboda, då ska vi samla ihop MINST 20st Saabar och glida! smile

66 Inlägg
25 mars 2010
hej alla saab fantaster, någon på tråden som har hittat någon träff?, eller vad säger ni om att dra ihop en träff i sommar uppe hos oss i ironcross motors of sweden, klubben är en oberoende motorklubb där alla med ett bilintresse är välkomna, men jag captain är en fruktansvärd saab fantast, kör sj en 9000 turbo och har haft ett flertal bilar, vi har tillgång till ett stort område där vi kan köra konbana, strippen körning eller bara ställa ut bilarna, vi skulle kunna dra ihop en träff för alla saabar i södra sverige om det finns intresse för detta?
hör gärna av er snarast på mail
ironcrossmotors@hotmail.com o kika in på sidan o släng ett hej i gästboken på
www.icmofsweden.se
ha de gött
o vill ni mig något så ja maila eller messa eller ring på 070 558 68 62

STREETRACER
892 Inlägg
25 mars 2010
Kan säga redan nu att o jag o en polare funderat på detta länge o vi har även en hel del Saab folk i Klubben så det låter juh jäkligt intressant detta.

Kan hjälpa till o styra upp nåt om det skulle behövas smile  Skicka ett PM bah..

Kan styra upp nåt i Karlskrona elr Ronneby på 2-3v smile 

MvH Henke aka Sketstopp  CREW@BMC

Bmc Crew

66 Inlägg
25 mars 2010
de där låter ju inte alls dumt ju henke smile, låter skitbra, vi har en kåk här uppe i ganska bra anslutning till vårt område, vi kan verkar ostört på vårt område, ja vi kan göra va vill där me andra ord smile, o camping möjligheter finns för dom som vill det, för isf drar vi till me en bra kväll i kåken me o vill folk så kan vi fixa en trubadur eller något i den stilen, bara vi vet att de kommer folk, vi har även en partylada iaf som det ser ut i dagsläget så de kan bli riktigt mycket rock n roll på kvällen för dom sön önskar detta, fan skulle va underbart o se en massa saab ute på våra marker smile hehe

mvh manne (captain) i ironcross motors of sweden.

27 Inlägg
25 mars 2010
Trådstartare
kul med intresse!

1 174 Inlägg
25 mars 2010
Jag är lätt på, och om det lockar med halmstad, så jag kan kolla upp lite ställen osv.. Kanske lite camping aktiviteter, grillning och alkohol på kvällen med allt saab folk.. Hade varit trevligt som fan..

"If you're in control, you're not going fast enough"

66 Inlägg
25 mars 2010
ja vet inte va ni säger, halmstad i all ära på sommaren smile, men som sagt vi anordnar gärna detta och ja vi ser till att de finns bar o annan trevlig underhållning på kvällen, grillen kör vi alltid igång både en latmans grill där det går att handla men självklart drar vi igång grillringen så alla kan grilla sitt egna medhavda om ni vill detta..så vad säger ni ska vi lägga saab träffen uppe i "metropolen# hultsfred iår??
kul som satan med ett intresse för detta.

6 851 Inlägg
25 mars 2010
Vi är några på STCS forumet som tänker träffas på påskaftonskvällen uppe på A6. Är ni intresserade av detta så är ni så klart välkommna dit upp. Träffen kommer att vara på baksidan, en liten parkering som ligger närmast motorvägen.

66 Inlägg
22 april 2010
va säger ni om en saab träff till sommaren, nån som har lust att dra ihop nåt med oss o styra upp det så de blir ruskigt skoj för alla inblandade, som sagt platsen är uppe i Hultsfred isf, något som kan passa? Vill gärna veta innan vi börjar jobba för det.

62 Inlägg
5 maj 2010
va säger ni om en saab träff till sommaren, nån som har lust att dra ihop nåt med oss o styra upp det så de blir ruskigt skoj för alla inblandade, som sagt platsen är uppe i Hultsfred isf, något som kan passa? Vill gärna veta innan vi börjar jobba för det.

Jag e på och några polare!

66 Inlägg
5 maj 2010
när i tiden skulle va bra då?, vi kan ju köra en lite regularträff såhär i början ju, med inte så farligt massa planering, men de vi kan erbjuda isf är ju vårt område, konbana, (rakt fram med), o tjata lite med varandra o ha de gott bara, men ett problem, en annan ska bli farsa ni juni 17e, så de kan bli tight till försommaren, ska vi vänta ett tag tills kanske augusti en helg? e de nåt som någon kan va intresserad av? eller i slutet av juli kanske.
för isf kan man både glänsa med bilen men även se va man får för tid på vår konbana/superstage.

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
5 maj 2010
madmax, augusti är lite väl sent va? Till o börja med skulle ju träffen vara vår/sommar.
Som han skrev så var det ju att ta ut den nyvaxad inför årets säsong. Då låter augusti lite sent imo.

Kanske dags o sätta ett datum inte allt för långt bort i tiden?
Glida lite runt vattnet och ta en glass lr liknande var väl planen?

66 Inlägg
5 maj 2010
caylon, så sant att de kanske e relativt sent men ja de e det vi kan göra, o ja vattnet blir ett stort problem i hultsfred tyvärr, glida runt hulingen här e medium kul, men ja ni få la styra upp något utan oss så får vi se om vi kan komma ifrån hultsfred iaf sen då.
ha de kalas allihopa.

Sök