Jag måste säga att jag gillar den moss-gröna, hur många bilar ser man som är gröna förutom VW Polo (som är ljusgrön, mer åt det blågröna hållet)
Oki man ser lite Hyundaier också men ändå, usch av Atos och Accent-typ. Har bara sett svarta och vita Superbkombis så den verkar nice
Mortalis skrev:
Asså de e verkligen så att det inte finns några färger att välja på, du väljer mellan grått, ljusgrått, mörkgrått, lite ljusare grått, lite svart, ljusare svart osv... GAH
Eller så kan man välja moss-grön och gubbröd. Var bättre förr där färger faktiskt var färger! Ja jag vet att jag inte har roliga färger heller (hade inte riktigt valet att välja när man tar begagnat), men ändå, kolla där vad man har å välja på, sjukt
Den grå, 2a från vänster första raden, eller den helvita antar ja...
decib3L skrev:
Välkommen till sosse-Sverige.
Haha klockrena inlägg
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!