Hej!
Känns osannolikt att jag kommer få tillbaka något av det som stals, men det skadar ju inte att försöka iaf.
Stereosystemet i min Mazda MX-3 blev stulet efter inbrott i bilen natten mellan den 22 och 23 april 2010. Bilen stod parkerad i Parkeringsgaraget vid Sparta studentboende på Tunavägen i Lund.
Förövarna har först slängt en gammal bromskiva genom vänster sidoruta varefter de stulit bilstereon, slutsteget, en kondensator samt en 12" baslåda. I processen skadades ett antal plastkåpor samt växelspaksknoppen. Alla fack var givetvis genomrotade men inga andra värdesaker fanns lyckligtvis i bilen.
De hade uppenbarligen bråttom. Kablarna till slutsteget blev hängandes utanför bilen. Högtalargallren bak var sönderslagna men högtalarna var kvar konstigt nog. Stereosystemet var rejält fastskruvat i en tjock fanerskiva samt i bilen, alltsammans vägde nog närmare 30 kg, borde varit otympligt. förövarna måste ha haft en skåpbil eller dylikt.
Jag skulle vara mycket tacksam om vem som helst som har information kunde höra av sig..
Bifogar här några bilder på vad som stulits.
----------------
Stereo: Sony CDXGT610U + en usb-sticka
Slutsteg: SPL Pro 400wrms
Baslåda: SPL Pro 12 tum 400wrms
Kondensator: "CAP-1R" 1F
----------------
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=102504Mvh Patrik