jag fick min dom igår, blev tillslut dömd för 165km/h på 110 väg, knarkspanbögen ljög alla mitt upp i rätten, eftersom polisen svurit en ed så räcker det för att bli fälld, och han kom dit själv hans kollega backade inte upp honom, från början hade jag kört 190, sen skrev dom ner det till 180 sen när dom skickade det till åklagaren skrev dom 175, och efter tingsrätten blev deras bedömning att jag kört 165km/h
"han mindes inte om det kom bilar emellan" , hans mindes inte att jag sa att jag kört max 130km/h, han skrev att jag "erkännt".
Det kan mindes var iaf att jag :
Körde en värsting golf med 32 ventiler över 200 hästkrafter och att det är ytterst troligt att jag kört så fort som jag blir åtalad för.
vilken jävla avundsjuk nolla, jag blir äcklad rent ut sagt utav att systemet är så jävla korrupt och att polisen mer eller mindre kan göra hur dom vill. funderar helt ärligt på att ta kontakt med tidningen och få detta berättat för allmänheten, det får inte gå till så här !
Nu i efterhand, hade man kunnat varit mer iskall, hade man plattat pedalen i mattan och lämnat dom, jävla idioter.