2797
Sök

Eftersnack: Skogenracingträffen 29/5

51 Inlägg
30 maj 2010
Trådstartare
#1
Nyss hemkommen efter en mkt lyckad kväll..
Började med regn och rusk men sken sedan upp, vart en hel del bilar trots oron om dåligt väder.
Kvällen bjöd på lite åka också funkade riktigt bra enligt mig.

Grattis putte i den gråa cossien, du spakade riktigt bra.

Hoppas det kommer lite film och bilder här.

Väl mött skogenracing crew

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_36/31040000-31049999/640x480/31044986.jpg
Senast redigerat av Crippan_ (30 maj 2010)

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
=)

xcOOb
388 Inlägg
30 maj 2010
#2
Ja tack till alla som kom o trodde på att de skulle bli sol, vilket de blev kl 18 smile o mer folk än förra året trots att många säkerligen inte kom pga de osäkra vädret
Bra race blev de också, hoppas på film sen också..

Tack också till Rockstar Energy som kom o bjöd på dricka!
http://www.rockstarenergy.se/

Mer eftersnack finnes på www.skogenracing.com
Senast redigerat av skogenracing (30 maj 2010)


9 Inlägg
30 maj 2010
#3
Trevlig kväll med god dricka, å Grattis Putte br rattat!!


196 Inlägg
30 maj 2010
#4
Ja blev ju rätt bra tillslut smile

Körningen blev riktigt lyckad trots stress planeringen så jag är riktigt nöjd och förarna skötte sig riktigt bra och gjorde precis som vi ville smile tackar för det.

Och stort tack till Polisvakterna GULD VÄRT

Va inga större probs med publiken heller.

Kom riktigt mycket bilar trots vädret som hade lite beslutsångest tongue Och va inte alls nå farlig nedskräpning heller då vi va och plockade upp lite burkar och skit efter körningen.

Stort tack till alla och grattis till Putte smile

Min Sierra dubbelturbo Projekttråd http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=68146

The Joker,
463 Inlägg
30 maj 2010
#5
Tack för trevlig träff grabbar smile mkt fin fina bilar att glutta på smile tråkigt på det osäkra vädret men bara hoppas på bättre väder till nästa big_smile

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3

150 Inlägg
30 maj 2010
#6
Riktigt trevlig träff och många fina bilar, tack till Rockstar Energy som bjöd på dricka!..

Helt klart värt att åka ifrån Sundsvall för att vistas på platsen smile

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 maj 2010
#7
Var riktigt kul, värt varenda meter att åka från sundsvall, stort tack till Rockstar Energy som bjöd på drickat, även kul att se lite vettigt race..


Ett par skogenracing dekaler blev det också smile




Blev ett gäng bilder också, får se om jag orkar lägga upp dom imorgon, eller senare idag kanske man ska säga smile
Senast redigerat av _Glenne_ (30 maj 2010)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Afraid Of Heights
66 Inlägg
30 maj 2010
#8
Vi hade iaf tur med vädret smile

kl 18 vart det sol
åkte till crusingen i sandviken till 21 va där en timme å vart nöjd sen kom regnet
åkte hem å det regna typ hela vägen åker ut på race å det är inge regn

SÅNT GILLAR VI


53 Inlägg
30 maj 2010
#9
Tack skogen för en guld kväll, säger samma sak ja, värt varenda krona att åka från uppsala. Tråkigt att man inte kunde hålla sig riktigt när man skulle iväg å får en tjuvstart men sånt är livet, va ju trots allt jag som bad dom lugna sig wink så får skylla mig själv hehe. Kommer garanterat nästa gång och kör mer än gärna.


3 390 Inlägg
30 maj 2010
#10
Läs reglerna. Trodde att det var till allas kännedom att vi inte diskuterar race här, varken för eller efter.

I och med denna tråd bekräftast det alltså att skogenracing organiserar illegala streetrace, vilket ni hädanefter för sköta på eran egna hemsida, även om ni här bara kallar det för en "träff".

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre


Sök