3229
Sök

på jakt efter ny bil, förslag?!

12 Inlägg
21 oktober 2006
Trådstartare
Hejsan, är på jakt efter en bil nu.

Håller på att kolla runt efter en bil som är billig att försäkra och är bränsle snål och även lite sportig av sig i utseendet som ex , toyota celica.

Har funderat på en toyota celica(nya karossen) som lutar mot det hållet, och även hyundai coupé (nya karossen)har jag fått ögonen upp för.
Men är det någon som har på förslag på bilar som har dessa egenskaper? Ge gärna förslag så blir det enklare för mig att komma fram till ett svar och hitta just den bilen jag vill ha.

mvh/Petah

12 Inlägg
23 oktober 2006
Trådstartare
Kom igen nu grabbar, ett forum fullt med bilproffs och inte ett enda svar.  Bidra med lite information till en ovetande bilamatör!  I need your help guys!

2 594 Inlägg
23 oktober 2006
petah skrev:
Kom igen nu grabbar, ett forum fullt med bilproffs och inte ett enda svar.  Bidra med lite information till en ovetande bilamatör!  I need your help guys!

det är bara det att det finns hundra sånna trådar redan man orkar inte skriva samma sak hela tiden sen kommer det nån annan och skriver nej det märket är inte bra har en polae som bla bla
osv..sen är tråden i gång me folk som tror sig veta allt

men om du frågar mig är volvo ett bra bilmärke med bra kvalite billig att äga mm
men det finns säker andra bilmärken som är bra

12 Inlägg
23 oktober 2006
Trådstartare
Efter en hel dels läsning så har jag sett att de flesta rekomenderar Toyota Celica, så jag tror detta kanske blir mitt val.

Fast Huyndai coupé har jag fått upp ögonen för, någon som har erfarenhet av dessa bilar?..

12 Inlägg
25 oktober 2006
Trådstartare
Har sån äcklig beslutångest!   Har nu 3 bilar jag vill välja emellan:

1. Toyota celica
2. Hyundai coupé
3. Ford Cougar

Hjälp mig grabbar, vilken är det bästa valet?  väldig splittrad just nu...

524 Inlägg
25 oktober 2006
Forden,,, lite roligare med udda bil plus att den e "mer" snygg än de andra i mina ögon...

CelicaMannen
26 oktober 2006
ska du ha en bensin snål bil så välj ej GT4an. carlos sainz ST185 och ST205an är grymma bilar! ST205a är den snyggaste av dom alla tycker jag själv! men ford cougar är en grym och udda bil! men sen beror det på vad du ska ha bilen till! också!!

2 123 Inlägg
26 oktober 2006
Ingenting går upp mot en Celica med turbo.
Hade jag haft pengarna hade jag sålt min och införskaffat en GT-4.
Men den som jag har går hyffsat utan sin turbo iaf.
Drar dom flesta VAG maskiner med sina turbomatade 1.8:or.
Jag slänger imn röst på Celica.
Hyndaui coupe är ju bara en billig kopia av celican.

509 Inlägg
26 oktober 2006
Har en honda integra type r till salu om di är intresserad.

Går lite bättre än en celica t-sport å e ganska bränslesnål.

kontorsråtta
231 Inlägg
26 oktober 2006
jag hade en huyndai coupe förut, hela bilen var gjort i knirrig plast som andades dålig kvalitét... jag röstar på celican!

Sök