3059
Sök

Komma i kontakt med Ridetech Ab

19 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Hallo allihopa är i stort behov av hjälp med att få tag på Ridetech ab beställde en hel del bilsaker där och det har gått 1 vecka nu och jag har mailat dom utan att få något svar:(, har läst olika trådar om folk som haft sama problem och det finns inget nummer man kan få tag på dom som jag vet, hur ska jag gå till väga vill gärna ha mina saker som tur är så tog jag det på postförskott. mycket tacksam för hjälp!
Mvh Johan

Your soul is mine!

KHRacing
27 maj 2010
1 vecka är inte speciellt stor väntetid i Sverige - ge dem en vecka till istället.

1 380 Inlägg
27 maj 2010
du får nog lugna dig lite ! jag har aldrig haft nå problem med dem iaf

1 915 Inlägg
27 maj 2010
3sekunder sökning på google så fick jag fram telefnr till Ridetech, så svårt var det.....

Ridetech AB
Vadstenavägen 30
59137 Motala

Telefon     0141-577 66
Fax       0141-577 65

1vecka är inte lång tid.
Fanns alla saker i lager som du beställde ? Finns det i lager så skickar de samma eller dagen efter som ordern kommer, skriver de på hemsidan. Men har de mkt att göra tar det nog längre tid.
Men finns det ej i lager så tar det självklart längre tid.

MeckaoskrUa skrev:
Hallo allihopa är i stort behov av hjälp med att få tag på Ridetech ab beställde en hel del bilsaker där och det har gått 1 vecka nu och jag har mailat dom utan att få något svar:(, har läst olika trådar om folk som haft sama problem och det finns inget nummer man kan få tag på dom som jag vet, hur ska jag gå till väga vill gärna ha mina saker som tur är så tog jag det på postförskott. mycket tacksam för hjälp!
Mvh Johan

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01

19 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
okok får nog göra det kanske är för ivrig? läste en massa om att dom har haft lite problem med skulder och att folk har haft problem men det är väl sånt som händer antar jag. Får väl ge dom en vecka till tycker bara det är konstigt att dom inte har något nummer. tack för svaret  mvh Johan

Your soul is mine!

19 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Till: Luksor

Det var inget svårt att hitta men dom nummerna funkade inte för 5 öre. Säger bara "telia kundtjänst" men ska ge det 1 vecka till och se vad som sker. Mvh Johan

Your soul is mine!

19 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
och sen så om det inte finns i lager så går det inte att beställa står bara info har jag för mig och allt som jag beställde fanns i lager. smile

Your soul is mine!

Stressad BMW
120 Inlägg
27 maj 2010
fick inte heller tag i dom men helt plötsligt kom sakerna bara smile

19 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
okok fick du alla sakerna du beställde, va dom hela och hur långtid tog det? har liksom beställt för över 5000 är väldigt ivrig på att vänta länge:P och hur längesedan va det? mkt frågor men behöver svar:P

Your soul is mine!

16 197 Inlägg
27 maj 2010
MeckaoskrUa skrev:
och sen så om det inte finns i lager så går det inte att beställa står bara info har jag för mig och allt som jag beställde fanns i lager. smile

fast leveranstid på typ 2 veckor e inte så ovanligt i "stylingbranschen"..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
27 maj 2010
Tog lite tid för mig också att få saker därifrån, sen fick jag dessutom fel saker. Fick backspeglar med blinkers fast jag beställt utan. Hittade inte heller något fungerande nummer. Då jag beställde var väldigt mkt ur sortimentet slutsålt och de kan ha skickat "fel" backspeglar för att de jag beställt  var slut. Skickade ett mail och förklarade att det innebär en hel del extrajobb att koppla in backspeglar med blinkers om det inte finns original. Fick 150:- tillbaka. (samt att de backspeglarna jag fick var mkt dyrare än de jag beställde).

41 Inlägg
28 maj 2010
Jag har beställt där en gång, tog ca 2 veckor har ja för mig, fick nästan allt jag beställde.
För priserna dom har så tycker då jag att det var värt det.

19 Inlägg
30 maj 2010
Trådstartare
´Dom har behandlat mitt paket nu äntligen:P så kommer nog nu i veckan:) hoppas bara att man får alla sakerna och att dom är hela.

Your soul is mine!

5 Inlägg
15 juni 2010
Jag beställde en dump av dom nu i början av veckan sen har jag suttit och läst lite och sett att många haft problem med dom! Hoppas verkligen att jag får mina saker.. Dom har tagit emot varorna men inte behandlat dom ännu? Måste hålla tummarna nu på att jag får mina varor,,

3 650 Inlägg
16 juni 2010
jag gjorde en hyffsat stor beställning för ett tag sen..fick mail efter ca 2-3 veckor att en vara var slut och skulle beställas, skulle ta ca 3 veckor till..nu har det gått mer än 4 veckor..så skickade ett mail till dom där jag tog tillbaks hela beställningen..

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
16 juni 2010
Folk som klagar, jag väntar på en öppen dumpventil ifrån stylingsbuktiken.. Väntat snart i 1 vecka :p

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

315 Inlägg
29 juni 2010
Jag har fått fel i en beställning. Saknades alltså en vara. Har försökt att kontakta dom via mejl utan någon tur. Hittar inget nummer till dom heller. På kvittot och på min beställningslista så står det rätt antal, men i paketet så fattades alltså en vara.  Någon som har något förslag på hur man ska göra?

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
29 juni 2010
bita i sura äpplet och sök på företaget nästa gång du ska beställa något (oavsett från vilken firma eller varifrån i världen)

Forummoderator
10 576 Inlägg
29 juni 2010
MeckaoskrUa skrev:
´Dom har behandlat mitt paket nu äntligen:P så kommer nog nu i veckan:) hoppas bara att man får alla sakerna och att dom är hela.

bra

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök