Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Omega givetvis, finns 2,0 med 115hk för väldigt billig peng, har haft några såna som vinterbilar, funkar peeerfekt. Lägg över 10k så kan du få en 3 liters sexa på 156hk och med lamelldiffad bakaxel.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Inga bakhjulsdrivna bilar som är bra på vintern?? Jisses... Kan tänka mig att Mustangen inte är något vidare i vinterföre men att dra alla bakhjulsdrivna bilar över en kam är väl att ta i?
Har man lite pengar så är nog antisladd svårt att få men desto roligare utan..
Inga bakhjulsdrivna bilar som är bra på vintern?? Jisses... Kan tänka mig att Mustangen inte är något vidare i vinterföre men att dra alla bakhjulsdrivna bilar över en kam är väl att ta i?
Bakhjulsdrivet är ju dock inte bättre på något sätt än FWD på vintern och man ska se det ur den vettiga synvinkeln att ta sig fram ...
Att leka med är ju givetvis en rwd hyfsat mycket roligare än fwd dock.
Bakhjulsdrivet är ju dock inte bättre på något sätt än FWD på vintern och man ska se det ur den vettiga synvinkeln att ta sig fram ...
Att leka med är ju givetvis en rwd hyfsat mycket roligare än fwd dock.
Mvh
av egen erfarenhet så håller jag bakhjulsdrivna bilar för å ta sig fram bättre än framhjulsdrivna på vinter!!
såvida man inte backar med den framhjulsdrivna bilen haha
men då har ja gdock inte kört nån nyare framhjulsdriven bil heller men men
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Redbull: Visst är det möjligt att fwd är bättre på vintern men att säga att ingen bakhjulsdriven bil är bra på vintern är ju löjligt. Sen kan man ju fundera över vad som är bra eller dåligt. Själv tycker jag att en bra bil på vintern ska starta i alla väder, hålla en varm kupé, ska gärna vara kul att gasa runt i och helst bakhjulsdrift med ev. antisladd. Sen skadar det ju inte om den ser okej ut så att man slipper skämmas. Saknar den något av dessa är det ingen bra vinterbil i mina ögon...