Meen, man hade ju kunnat klara sej utan "brottningen"
Brottningen var det som drog mest skratt i Lund , tyckte det var kul, annorlunda i alla fall... Man blev så stolt när man såg att Kazakstan var i själva verket Rumänien , och att se Dacian (rumänska bilen som blir dragen av häst)
Brottningen var det som drog mest skratt i Lund , tyckte det var kul, annorlunda i alla fall... Man blev så stolt när man såg att Kazakstan var i själva verket Rumänien , och att se Dacian (rumänska bilen som blir dragen av häst)
Så du var också och såg den i lund igår? ^^
Det jag hade kunnat klara mig utan var när han visade bilder på han och hans son.....
Så du var också och såg den i lund igår? ^^
Det jag hade kunnat klara mig utan var när han visade bilder på han och hans son.....
Japp, jag var där kl 8 Det var helt sjukt det där...men som sagt, något av det roligaste jag sett på länge
Japp, jag var där kl 8 Det var helt sjukt det där...men som sagt, något av det roligaste jag sett på länge
Världen är liten . Var där också kl 20.00 Mjo säger samma sak. Innan tyckte jag att scary movie 1 & 2 var de roligaste, men borat har nog tagit platsen som roligaste film .
Zeraph skrev:
Jag har inte hunnit kolla på filmen ännu, men jag antar att den är ungeför som ali g show, dvs grymt jävla rolig.
om ni tyckte den här filmen var bra, så borde ni köpa hans tv serie och filmen ali g indahouse.