3679
Sök

nån som kan hjälpa mig med ett bygge

49 Inlägg
5 november 2006
Trådstartare
jag tängte kolla om nån vet hur man kan bygga ett turbosystem på en amazon ?? tacksam för svar

varför åka snabbt när man kan åka brett

645 Inlägg
5 november 2006
Hur mycket effekt är du ute efter? bara lite pådrag på gamla b20:n eller pinna ut bra mycket hästar ut spisen?
Men du behöver ju ett grenrör, en turbo och IC och några tryckslangar. du måste även trycktäta förgasaren och helst komp sänka motorn, snikversion är ju dubbla topplockspackningar.
Vill du har ut mer hästar så bör du nog kolla runt på savarturbo.se, i forumet där finner du det mesta till turbokonvertera en volvo motor.

//Marcus Saari

49 Inlägg
6 november 2006
Trådstartare
okej runt 60-110 HK mer men då ska jag kolla allt det där du rabblade upp

2 123 Inlägg
6 november 2006
zajja skrev:
Hur mycket effekt är du ute efter? bara lite pådrag på gamla b20:n eller pinna ut bra mycket hästar ut spisen?
Men du behöver ju ett grenrör, en turbo och IC och några tryckslangar. du måste även trycktäta förgasaren och helst komp sänka motorn, snikversion är ju dubbla topplockspackningar.
Vill du har ut mer hästar så bör du nog kolla runt på savarturbo.se, i forumet där finner du det mesta till turbokonvertera en volvo motor.

Man behöver betydligt mer än så.

49 Inlägg
6 november 2006
Trådstartare
okej

Allvetande uppfinnare
377 Inlägg
6 november 2006
har en ic till salu billigt om de e av intresse=)

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..

Sök