3495
Sök

Eftersnack: Gatebil Mantorp 2010

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
8 juli 2010
sjunne75 skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=sjunne75&cat=105553
lite bilder från lördagen smile

Emmaboda? :p

947 Inlägg
8 juli 2010
detta evenemang slår sommarens alla träffar tillsammans smile var skit kul smile längtar redan tills nästa år

14 Inlägg
8 juli 2010
Tycker också campingen låg bättre där den gjort åren innan, annledning till att den flyttats är att vissa grannar som bor åt det hållet klagar såååå förbannat och därav har Mjölby kommun en ny regel om att det måste vara tyst efter kl 02:00..... tar jhu bort lite av själva Gatebil tycker jag....

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
33 Inlägg
9 juli 2010
Cossie Jimmy skrev:
Mjölby kommun en ny regel om att det måste vara tyst efter kl 02:00..... tar jhu bort lite av själva Gatebil tycker jag....

Kl 2 trodde dom skojade när dom stängde musiken i 5100 tältet:/ suger apröv!! Tar absolut bort en del av charmen med gatebil. Jag tar rudskogen nästa år ist...

smoked!!!!

111 Inlägg
9 juli 2010
Caylon skrev:
sjunne75 skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=sjunne75&cat=105553
lite bilder från lördagen smile

Emmaboda? :p

av någon anledning länka den till emmaboda bilderna .....hmm

14 Inlägg
9 juli 2010
wierd skrev:
Cossie Jimmy skrev:
Mjölby kommun en ny regel om att det måste vara tyst efter kl 02:00..... tar jhu bort lite av själva Gatebil tycker jag....

Kl 2 trodde dom skojade när dom stängde musiken i 5100 tältet:/ suger apröv!! Tar absolut bort en del av charmen med gatebil. Jag tar rudskogen nästa år ist...

Jo det var jhu rätt bra drag påt i tältet då.... var inte så roligt att få va den som stängde av musiken men jag hade några vakter som stog och flåsade mig i nacken:rolleyes:sad
Förhoppnings vis så ska det bli ändring på kl2 regeln tills nästa år, den som lever får se.

Men visst fan vore det fränt att dra med sig hela 5100.se till Gatebil i Norge, problemet ligger väl mer i allt som ska med  heheh tongue Vi började sätta upp allt torsdag morgon och var klara fredag förmiddag...

33 Inlägg
9 juli 2010
Cossie Jimmy skrev:
Förhoppnings vis så ska det bli ändring på kl2 regeln tills nästa år, den som lever får se.

Men visst fan vore det fränt att dra med sig hela 5100.se till Gatebil i Norge, problemet ligger väl mer i allt som ska med  heheh tongue Vi började sätta upp allt torsdag morgon och var klara fredag förmiddag...

hör av dig när du vet hur det blir;) ni kan nog få hjälp med transport och att sätta upp prylarna ska du se. De hade varit överfett!!!

smoked!!!!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
9 augusti 2010
Den dagen va ett minne sig rikt dag för mig smile bra väder å mycket att se på wink

Nissan Silvia

Sök