2710
Sök

Volvo 850 AKUT HJÄLP

6 Inlägg
10 augusti 2010
Trådstartare
Hej hej! Behöver bli av med morsans gamla volvo 850 som skurit. Gick ut igår för att ta lite kort och sånt för att lägga in för annons då bilen har rätt fina saker och är i schysst skick förutom några enstaka saker.
Och då märkte jag att det inte gick att låsa upp med dosan då batteriet är dött. försökte med nyckeln med det funkade konstigt nog inte heller. så nu sitter man här och håller på och blir tokig, för jag kan inte komma på vad jag kan göra för att komma åt batteriet/öppna motorhuven utan att ha sönder typ en ruta, vilket jag inte vill då bilen är fin förutom den skurna motorn. Så snälla kom med hjälp. det är akut!

Tack på förhand!

tysk.
592 Inlägg
10 augusti 2010
Det går att komma åt underifrån att öppna huven. Sök lite så lovar jag dig att du hittar. Går inte komma in genom bagaget heller?

8 253 Inlägg
10 augusti 2010
Sätt batteriladdare eller startkablar underifrån. Sätt + polen på anslutningen på startmotorn och jorden på lämpligt ställe så det bara att öppna sen

6 Inlägg
10 augusti 2010
Trådstartare
Wiechert skrev:
Det går att komma åt underifrån att öppna huven. Sök lite så lovar jag dig att du hittar. Går inte komma in genom bagaget heller?

Okej får testa det sen då, Den står lite dåligt till. men har väl inte så mycket val. Nej nyckeln verkar inte funka till något än att starta bilen. det suger hmm Tack iallafall för hjälpen! smile

6 Inlägg
10 augusti 2010
Trådstartare
Marlboroman skrev:
Sätt batteriladdare eller startkablar underifrån. Sätt + polen på anslutningen på startmotorn och jorden på lämpligt ställe så det bara att öppna sen

Tackar så mycket. får testa det!

Sök