Någon här som snackade om att trimm är lättare att få igen. Jag tror inte det faktiskt! visst bygger man en sjuk bil så kan man få lite cash för den. Men det är samma sak som med stylat enligt mig...
Visst har bilen bra "Papper" på ett motorbyte t.ex kan de vara värt att betala lite, men inte annars.
Trimma gör man inte för att köra som en gubbe, alltså betyder det att de flesta trimmade bilar lär vara rätt slitna vid försäljning. Vilket i sin tur betyder att man betalar extra för att få en trimmad bil som man först behöver laga/renovera. Och eftersom att bilen inte är standard så är det ännu lite rörigare att få ordning på grejjerna.
Därför tycker jag det skulle vara bättre att köpa en standardbil som är i kanonskick, eller en sliten standardbil och renovera i samband med trimmningen. Då har man mer valuta för pengarna! samt att man för bygga själv.
Samma gäller då chassiuppgraderingar osv.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.