2612
Sök

HOnda Civic hatchback vtec 92:a Olivgrön. Stulen Återfunnen!!!!

14 Inlägg
11 augusti 2010
Trådstartare
Hej folket.

Behöver lite hjälp ifrån er:(
Har precis blivit av med min civic.

Den stals ifrån P-huset i Partille centrum klockan 5 idag. (Onsdag 11 augusti.)
Reg Nr: XCU 425.

Bra tips Belönas.

Hälsningar Patrick Palm.
Lägger upp en bild på bilen http://img691.imageshack.us/img691/4426/dsc0158dm.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Senast redigerat av 1st (14 augusti 2010)

244 Inlägg
11 augusti 2010
Vilka nötter att folk inte kan skilja på mitt å ditt. Ska hålla ögonen öppna!

14 Inlägg
11 augusti 2010
Trådstartare
DouZter skrev:
Vilka nötter att folk inte kan skilja på mitt å ditt. Ska hålla ögonen öppna!

Håller med dig där..Här sliter man gärnet för att ha råd med saker och ting, så kommer någon annan och bara roffar åt sig..hmm

Gör gärna det;) tack ska du ha.

//Patrick Palm.

496 Inlägg
11 augusti 2010
Jävligt tråkigt. Jag håller koll även om jag inte tror att den kommer hit, men man vet aldrig.

Mvh Billy

14 Inlägg
12 augusti 2010
Trådstartare
Bullet--- skrev:
hör av dig på honda klubben så dem oxå håller koll, ifall någon försöker sälja den i delar.
Någon speciell motor i den eller påkostad?

Har redan gjort det.
Det ända som var gjort med bilen var nytt 2,5" rör från katten med ljuddämpare, öppet filter och ljudsystem.

Lite påkostad är den men det mesta av värde låg i bilen som var:´kläder, ljud m.m

BMW ///M3
404 Inlägg
12 augusti 2010
håller koll här smile

14 Inlägg
12 augusti 2010
Trådstartare
laaaarsson skrev:
håller koll här smile

Härligt att höra;) tackar;)

Colaberoende
1 219 Inlägg
12 augusti 2010
Håller koll runtom i Mark. Lätt bil att känna igen.

Mvh. Ena

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
12 augusti 2010
största tabben är att ingen kan åka runt i den, den är ju ganska lätt att känna igen .

850 Inlägg
12 augusti 2010
håller koll i angered och hisingen och lite över allt! hoppas du får till backs den!big_smile

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood

2 Inlägg
13 augusti 2010
Ge mig ditt nummer, kan förmodligen göra dig glad..

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
13 augusti 2010
Anar att Brian har hittat den! :o

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

2 Inlägg
13 augusti 2010
Det gäller för ägaren att svara innan detta tipset ryker ( alltså att den försvinner därifrån jag såg den )..

14 Inlägg
14 augusti 2010
Trådstartare
brian skrev:
Det gäller för ägaren att svara innan detta tipset ryker ( alltså att den försvinner därifrån jag såg den )..

Hej allihopa! Bilen har är hittad!.. Polisen hittade bilen klockan 2 på natten i bergsjön.
Bilen stod i någons garage och ägaren till garaget larmade polisen när han såg att bilen stod där.

Allt finns kvar i bilen och ingenting var förstört förutom låsen till bilen. Men detta är en ganska billig reparation då jag jag helt säker på att jag inte skulle hitta bilen igen.

En liten grej som gärningsmannen klantade sig på var att öppna min nya kola flaska i bagagen och dricka några klunkar. Flaskan ställde han sedan brevid bilen på en hylla och denna tog då polisen in på DNA analys..

Jag tror inte att dom kommer att få någon träff men är ju bra om han någon annangång tabbar sig så kommer brottet på min bil upp förmodligen.

Brian: du får gärna avslöja ändå vad du hade för tips;) lite kul att veta=)

Och kan Tacka allihopa för att ni engagerade er i att hålla ögonen öppna;) Det uppskattas verkligen.

Hälsningar Patrick=)

496 Inlägg
14 augusti 2010
Roligt att så lite var förstört på bilen, hoppas att den funkar som den ska med smile

998 Inlägg
14 augusti 2010
1st skrev:
brian skrev:

Hej allihopa! Bilen har är hittad!.. Polisen hittade bilen klockan 2 på natten i bergsjön.
Bilen stod i någons garage och ägaren till garaget larmade polisen när han såg att bilen stod där.

Allt finns kvar i bilen och ingenting var förstört förutom låsen till bilen. Men detta är en ganska billig reparation då jag jag helt säker på att jag inte skulle hitta bilen igen.

En liten grej som gärningsmannen klantade sig på var att öppna min nya kola flaska i bagagen och dricka några klunkar. Flaskan ställde han sedan brevid bilen på en hylla och denna tog då polisen in på DNA analys..

Jag tror inte att dom kommer att få någon träff men är ju bra om han någon annangång tabbar sig så kommer brottet på min bil upp förmodligen.

Brian: du får gärna avslöja ändå vad du hade för tips;) lite kul att veta=)

Och kan Tacka allihopa för att ni engagerade er i att hålla ögonen öppna;) Det uppskattas verkligen.

Hälsningar Patrick=)

När dom stall min bil så skar dom sig och det fanns blod på bilen dom tog det till DNA analys.
Dom fick fast dom några månader senare för ett annat brott, så allt kan hända. Lite kul att veta att han åkte fast.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Sök