Vi har fått in 2 nya anmälningar och hoppas att det kommer fler. Dessvärre har något hänt med vår hemsida. Jag håller på att kolla upp vad det kan vara!
Känns lite fel med gratis för besökare och avgift för utställare... menmen, kommer nog in och slår en titt ivarjefall om jag orkar tvätta bilen först :p
Känns lite fel med gratis för besökare och avgift för utställare... menmen, kommer nog in och slår en titt ivarjefall om jag orkar tvätta bilen först :p
Anledningen för detta är ju att pokaler, priser, el samt mark kostar pengar. Det kostar inga pengar om man enbart kommer och tittar på utställningsbilarna. Alla bilutställningar brukar väll ta inträde eller har jag fel?
Anledningen för detta är ju att pokaler, priser, el samt mark kostar pengar. Det kostar inga pengar om man enbart kommer och tittar på utställningsbilarna. Alla bilutställningar brukar väll ta inträde eller har jag fel?
Håller med dig Woodpecker! klart att ni ska få in de pengar som allt har kostat er att fixa denna träff. givetvis kommer jag och förevigar detta... kameran laddad och klar redan!
ställer bilen på ica maxi parkeringen och går up och kollar lite
Woodpecker skrev:
baltis skrev:
på all car meet i askersund var det gratis för utställarna
visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
ställer bilen på ica maxi parkeringen och går up och kollar lite
Woodpecker skrev:
baltis skrev:
på all car meet i askersund var det gratis för utställarna
Alltid skoj med olika ideér, varför inte vara med och sätta Örebro på kartan en gång för alla, vi får väl se hur det blir till nästa år vi vill ju utöka pokalparken så den blir större, vi har ett prövoår, men det ska förhoppningsvis bli en återkommande årlig träff, kom nu ihåg att alla jobbar ideellt med det här och vi kommer vara glada om allt går runt, dessutom vad får man för 50:- idag ???????? Är väl alltid bra med en promenad i det fina vädret. Välkomna ska Ni vara