Utställare som vill spela ljud måste tänka på att ta med egna kablar.
Anmälan görs via mail till augustitraffen@gmail.com ( Namn, Bilmärke, Reg.nr samt Mobilnr ska finnas med i mailet
OBS... Det kostar 50:- att ställa ut sin bil, gratis för besökare.
Vid frågor samt mer info kontakta Marcus på telefon: 070-216 52 57
VI KOMMER VARA EXTRA HÅRDA MOT BURNING, BUSKÖRNING SAMT ALKOHOL INNE PÅ UTSTÄLLNINGSOMRÅDET, SÅ VI BER ER REDAN NU ATT VÄNLIGEN RESPEKTERA DESSA REGLER
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Hoppas de som kränger mat/dricka på träffen gör det till ett väldigt bra pris då Max och nattöppna Statoil ligger ett stenkast ifrån Biltema/angränsande område. Dyker upp ifall BMW:n inte bestämmer sig för att haverera. Hoppas på en bra, kul träff
Hoppas de som kränger mat/dricka på träffen gör det till ett väldigt bra pris då Max och nattöppna Statoil ligger ett stenkast ifrån Biltema/angränsande område. Dyker upp ifall BMW:n inte bestämmer sig för att haverera. Hoppas på en bra, kul träff
Maten och drickan kommer vara till självkostnadspris.
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Maten och drickan kommer vara till självkostnadspris.