Vi tog inte bort fjäderben eller något sådant på min bil, dela bara fjäderbenet vid spindelleden, dra ut drivaxlarna och släpp subframen på växellådssidan och skruva nästan ur den helt på andra sidan.
Släpp styrväxel och slangar och motorfästen och allting till växellådan.
Behöver inte röra något till olja eller kylarvatten.
Vi tog ner lådan på ett par timmar.
Vi hade tillgång till en saxlyft, så man kunde ta växellådan i knät (den väger ca 50kg, som två säckar gräsfrö).
På daajvids Primera GT skruvade han loss alla runtomkring-grejer på fredagkvällen, på lördag eftermiddag lyfte vi av växellådan och på söndag eftermiddag lyfte vi dit den med nytt svänghjul och koppling, och då jobbade vi bara ett par timmar om dan.
Söndag kväll körde han med bilen.
På en uppfart, två domkrafter och två pallbockar, två personer.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet