Ok, det låter ju bra Jo men det blir nog att beställa ett sådant paket imorgon då=) ska fundera över natten. Om någon annan vet ett bättre kit för ca 2-4tusen så skriv
loudness. Jag ska dit på lördag å snacka med dom=) Såg att de låg i gbg och dit ska ju jag ändå imorgon så då kanske man kan slippa att beala frakt med=)
Blev otroligt besviken idag. Kom fram till cdr vid 15.00 tidne men det var stängt men på deras hemsida står det att dom stänger 16.00 likadant på eniro..
Blev otroligt besviken idag. Kom fram till cdr vid 15.00 tidne men det var stängt men på deras hemsida står det att dom stänger 16.00 likadant på eniro..
Jo jag förstog det, var halvägs utanför dörren på väg till realcar som är cirka 12 mil härifrån när morsan säger att det är röd dag. Gissa om jag vart tok förbannad.
Blev så att jag köppte alpine dealen + en massa tillbehör.
Nu är det så att jag behöver en huvudenhet då det sket sig med den huvudenheten jag skulle köpa, Så om någon skulle kunna rekomendera någon hu från siba,onoff,netonnet eller om nån vet om kalmars stereo butik har nått bra för ca 2000-3000? Är inte så haj på det härmed ljud men hade tänkt att jag skulle lära mig lite nu ifl
Kan passa på att ge Stoffe på cdr creds som hjälpte mig med köpet
Blev så att jag köppte alpine dealen + en massa tillbehör.
Nu är det så att jag behöver en huvudenhet då det sket sig med den huvudenheten jag skulle köpa, Så om någon skulle kunna rekomendera någon hu från siba,onoff,netonnet eller om nån vet om kalmars stereo butik har nått bra för ca 2000-3000? Är inte så haj på det härmed ljud men hade tänkt att jag skulle lära mig lite nu ifl
Kan passa på att ge Stoffe på cdr creds som hjälpte mig med köpet
en Alpine HU, Du blir garanterat nöjd! Alpine9847r prisvärd!