3280
Sök

Kan man eftermontera backsensor (e46 ci)

43 Inlägg
6 september 2010
Trådstartare
kan man montera det sj eller på bmw verkstad?

Evolution Garage
1 299 Inlägg
6 september 2010
du kan montntera själv... finns att köpa lite överallt

Sky´s the limit...

43 Inlägg
6 september 2010
Trådstartare
kitte940 skrev:
kan man montera det sj eller på bmw verkstad?

(vill ha ett orginal system)

4 005 Inlägg
6 september 2010
För att?

Dumt o köpa original är du kan köpa bättre saker.........

Men om du ändå vill så kan du väl tralla in hos BMW och köpa det? Är inget som hindrar dig.

1 948 Inlägg
10 september 2010
linuslinje skrev:
För att?

Men om du ändå vill så kan du väl tralla in hos BMW och köpa det? Är inget som hindrar dig.

Kan du rekommendera något som är bättre än original för mig? som passar i originalhålen och sen inte är någon ful pipande låda du får gömma i kupen?

4 005 Inlägg
11 september 2010
baltis skrev:
linuslinje skrev:
För att?

Kan du rekommendera något som är bättre än original för mig? som passar i originalhålen och sen inte är någon ful pipande låda du får gömma i kupen?

Absolut!

http://www.google.se/#hl=sv&&sa … 1274113bdd

Men självklart, om du inte vet hur en borrmaskin fungerar så kanske det är bäst att köpa en originalkamera som passar i hålet...

43 Inlägg
11 september 2010
Trådstartare
linuslinje skrev:
baltis skrev:
linuslinje skrev:
För att?

Absolut!

Men självklart, om du inte vet hur en borrmaskin fungerar så kanske det är bäst att köpa en originalkamera som passar i hålet...

FAN VAD DU ÄR SPYDIG

I got Dubs!
2 423 Inlägg
11 september 2010
Gå in på bmw o fråga, gissar på att det går på 20-30k
en sensor kostar 500 spänn beg på bildelsbasen.
Senast redigerat av Dubs (11 september 2010)

4 005 Inlägg
11 september 2010
kitte940 skrev:
linuslinje skrev:
baltis skrev:

Absolut!

FAN VAD DU ÄR SPYDIG

Jag är inte spydig. Jag tycker (som tidigare skribent) att det är onödigt att lägga 20k på en produkt bara för att det är ett märke på kameran när man kan lägga en bråkdel och få bra mycket coolare lösningar och effekter

Sök