Trevligt att det vart en uppskattad träff, hade egentligen ingen aning om hur det skulle sluta.
Vädret var ju kanon, soligt och inte allt för kallt.
Mycket trevliga bilar, ingen nämnd ingen glömd, samt ett gott humör hos alla, även fast det kanske var lite dött emellanåt.
Tips och idéer emottages gärna. Har visserligen en viss träfferfarenhet, men vill gärna hålla träffarna lite mer avslappnat än överseriöst och strikt.
Blir två träffar nästa år hos Däckkompaniet, det är redan bestämt, de var mycket nöjda med träffen och kommer att hjälpa till mer till nästa år med priser mm. De skulle också se över möjligheten att få leverantörerna att komma och visa upp nyheter och se till att ha bra priser på däck/fälgar mm.
Tre pokaler till nästa år, samt peoples choise och pokal till den som bromsar mest i bänken.
Så långt ser planerna ut inför nästa säsong.
Klockslaget blir nog detsamma, dvs 4 timmar utställning och en timme extra för utställarna att komma i ordning.
11 bilar som bromsades i bänken tydligen.
Mest effekt hade en röd volvo 740 turbo 16v, med 459 hk i motorn vridmomentet minns jag inte, kan ha vart 613nm
Kan försöka få AN Performance att lägga upp resultaten.
Ett stort tack till alla som kom och ställde ut, till alla som kom och bromsade sin bil, till alla som kom och tittade, till Däckkompaniet (Henrik och Anders) som upplät området till oss! Till AN Performance med medhjälpare som kom med bänken, samt till alla som hjälpte till under dagen!
"Jag kommer ihåg att glömma, men ibland händer det att jag glömmer att komma ihåg" - Chrille