3422
Sök

Möjligt att köpa/byta ut denna?

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
16 september 2010
Trådstartare
Tjena

kanske lite konstigt rubrik då jag inte vad vad de heter men hur som helst, jag undrar om det är möjligt att köpa denna (kolla bild) och isåfall vart? vill byta ut den då den inte ser bra ut samt att den gått sönder vid ena insidan (svårt att förklara) och vad kallas skiten? smile

http://img521.imageshack.us/img521/6403/img20100916094706.th.jpg
Senast redigerat av Gilgamesh (16 september 2010)

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

11 Inlägg
16 september 2010
borde väl va en bytbar del. e väl typ en mittkonsol??

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
16 september 2010
Trådstartare
Fiat_greven skrev:
borde väl va en bytbar del. e väl typ en mittkonsol??

jo tycker det oxå, öppnar man den där så kan man lägga in 2 muggar..
Senast redigerat av Gilgamesh (16 september 2010)

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

11 Inlägg
16 september 2010
bara o söka på typ laga.se på inredningsdetaljer till just din bil då o se vad som finns,. annars e de väl volvo som gäller o betala saftiga pengar!!

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
16 september 2010
Trådstartare
Fiat_greven skrev:
bara o söka på typ laga.se på inredningsdetaljer till just din bil då o se vad som finns,. annars e de väl volvo som gäller o betala saftiga pengar!!

haha det är de jag är rädd för, Volvo... 750kr för en glasbit ( vänstra ytterspegeln) var saftigt nog förra året...

3 259 Inlägg
16 september 2010
Inredningsdetaljer är billigt, handlade massa inredningsprylar till min V70 -04 på volvo för under tusenlappen... så ring o fråga! Kan hända att den är billig...

Mvh/Jon

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
21 september 2010
Trådstartare
okej, jag tänkte om det är möjligt att bara byta ut delen som är repig? istället för att köpa en massa, de ju trots allt en plast bit bara.. eller krävs det "större" ingrepp?

Osponsrad
1 631 Inlägg
21 september 2010
Annars kan du ju plocka av den (om det går) och sen slipa ner, grunda och slipa och lacka med bättringsfärg, jag antar att det är bilen kulör och sen massa lager klarlack.. du klarar dig lätt på 150 spänn..

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

Renault spec "Electromekaniker"
109 Inlägg
21 september 2010
Är la bara att ringa till Volvo och kolla vad som behöver bytas...
Finns panel lös så kolla vad den kostar. Bättre och kolla med dem som vet.

Annars som föregående sa att plocka ner själv och lacka den.
Tyckte 750kr för ett glas va billigt. Finns värre saker att jämnföra med smile

//David

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
BudgetDunkaren skrev:
Annars kan du ju plocka av den (om det går) och sen slipa ner, grunda och slipa och lacka med bättringsfärg, jag antar att det är bilen kulör och sen massa lager klarlack.. du klarar dig lätt på 150 spänn..

jo men problemet är att den är trasig (syns inte på bilden) det är därför jag egentligen vill byta ut den.. smile

ska dock åka förbi Volvo och kolla med dom om dom har något
Senast redigerat av Gilgamesh (22 september 2010)

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
var inne hos Volvo Upplands Väsby, 1000kr vill dom ha för att byta ut det, självklart inte bara plast kåpan utan hela skiten (mugghållare) osv, helt sjukt att dom inte kan fixa så man kan köpa plast kåpan då det är den som är problemet..

1 067 Inlägg
22 september 2010
Gilgamesh skrev:
Fiat_greven skrev:

haha det är de jag är rädd för, Volvo... 750kr för en glasbit ( vänstra ytterspegeln) var saftigt nog förra året...

Backspegel X70.

Glas 695:-
Ytterhölje (lackerat) 995:-
Spegelarmatur 3600:-

Tur det fanns på skroten ^^

Sök