3079
Sök

Köpråd bbs rs 111 fälgbanor mm

336 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
ja jag undra om det finns någon som vet var man får tag på bbs rs 16" reservdelar så som splittbultar bredare fälgbanor och centrumkåpor till bra priser!! antar att det e usa eller tyskland som gäller ?? hör av er med länkar tips o råd /mvh roLLe

DUBroLLe RoCKER

Ny dag, nya tag, nya möjligheter!
100 Inlägg
29 september 2010
De bästa är ju vild fantasi och googla. smile

1 827 Inlägg
29 september 2010
titanium touch har! Dom tar specialbeställningar också...

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

18 Inlägg
29 september 2010
Rolle wink

In på ebay.de.. sök på bbs rs 16" och sortera efter pris.. sen är de bara leta, då hittar du allt från reservdelar till bultar och nya banor smile banorna ligger nog kring 1000kr st för 16" om ja inte är helt ute och cykar !

1 534 Inlägg
29 september 2010
http://www.blocket.se/helsingborg/17__S … 14&w=3

Den här människan måste ju köpa delar någonstans, ring och fråga han? wink

Tyskstükare!
225 Inlägg
29 september 2010
Kika in på www.custom-tuner.de Rolle.

336 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
att det finns så här mycket snälla personer som hjälper mig!! ja jag ska kolla runt på alla dessa länkar så kanske mitt nästkommande vw bygge får lite bbs styling vad tror ni om 3.5" banor runt om på en corrado eller vento ska kolla en röd corrado 16v till helgen ?? men då e det 20mm spacers med hmm kanske blir svårt ///// tack igen alla vw vänner

DUBroLLe RoCKER

18 Inlägg
29 september 2010
Köper du en corrado kommer jag ner och läxar upp dig.. fyfan va magnifik du kommer göra den/det tongue haha

336 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
Alexander_ skrev:
Köper du en corrado kommer jag ner och läxar upp dig.. fyfan va magnifik du kommer göra den/det tongue haha

hehe du/ni e alltid välkommna ta med brosan o era brudar!! jag har bärs o ett helt rum fyllt med pvw så jag kan nog roa er wink haha vi får se om corradon e kvar i helgen bara hmm isf e den min hehe 2.0 16v och weber hade vart nått tongue

DUBroLLe RoCKER

18 Inlägg
29 september 2010
Tungt.. du slutar aldrig att förvåna mig !!

De lät som en grym idé btw !!

Sök