Jag har en Volvo 740 GL, årsmodell 87:a och nu hade jag tänkt att göra den lite finare och tuffare men jag vet inte riktigt hur utan att det ska kosta en halv förmögenhet.
Jag hade tänkt att sätta i ett dubbelkonigt sportluftfilter för jag har fått för mig att de är lite coolare än den där vanliga luftburken, eller är jag ute och cyklar? Hehe. De satt lila solfilm på den innan för den gamla ägaren hade det, men nu dom senaste dagarna har jag tagit bort den då jag ska slänga dit svart solfilm istället.
Någon som har nåt roligt tips på vad man kan göra eller hur man ska gå till väga? Min kompis sa att jag skulle sätta dit en avgas-visslare på den oxå, men de vet jag inte hur det låter, någon här som vet?
Mmm, en avgas-visslare. Finns det inget här som vet hur dom låter? Det sägs ju att dom ska låta som en turbo eller vad tusan det nu står om dom, men det kan ju bara vara bluff.
Sätta dit volvos add-on, sänka, tvätta / polera, sjyssta fälgar, sätta dit 3 extraljus, sätta på 90:ians bakljus, annat avgasrör! , ta bort emblem, annan grill, och naturligtvis en baslåda det är väl det jag kommer på nu Lycka till!
Jag får tacka alla människor för deras fina råd och tips!! Jag får helt enkelt ta bort emblem på den och snygga till den lite, för just nu är den inte speciellt rolig och den ser helt skrotig ut.