Canbus är ljusövervakning, dvs att bilen känner av om det går sönder någon lampa, personligen vet jag inte om det är det i din Golf, det går ju googla om inte annat...
Angående om du måste byta lampor till besiktningen, Ja, det måste du, iaf i halvljus och dimljus.
Det är ganska onödigt och chansa, om bilen går igenom fläckfritt så är det ju ganska dumt och behöva besiktiga om pga att du har Xenon.
Jag hade kört på Xenon i Halvljus, det är väldigt skönt att se så bra på natten som man gör med Xenon.
Om du ska ha Xenon i helljus så kan du ju ha i åtanken att det tar några sekunder för xenonet att ladda upp till sin fulla kapacitet, detta kan bli ganska störande, men annars blir ljusbilden en helt annan, mycket bättre och klarare ljus.
Angående hur många watt du ska välja så är ju självklart valet upp till dig...
35 watt är väldigt starkt, ungefär 3x så starkt som en 100W Halogen lampa, mitt 35W räckte gott och väl.
50/55W har jag ingen erfarenhet av ännu, men jag kan tänka mig att det är ganska starkt...
@Dubs!
Tack för denna sidan, det va sjukt billigt, ska nog testa beställa något därifrån o se om det håller måttet, Varför betala mer än 6 gånger så mycket för ett Xenonkit ? ;P