Hittar detta på deras hemsida:
"Om oss:
Processor Teknik finns i Åkersberga 3,5 mil norr om Stockholm, vi reparerar de flesta förekommande fel i kombiinstrument till i stort sett alla förekommande bilmäken.
Ni skickar Ert kombiinstrument med företagspaket. Vi reparerar och skickar det tillbaka med vändande post. Vissa reparationer kan ta lite längre tid, upp till 5 dagar. Fråga oss om just Er bilmodell.
Vi lämnar garanti på våra utförda reparationer. "
Sedan:
"Garanti - reklamationer
Vi lämnar 12 månaders garanti (med vissa undantag) på utfört arbete (reparationen) inklusive eventuella elektriska komponenter/reservdelar. Garantin gäller den som fakturerats och är knutet till bilen som instrumentet tillhör. Vid ev. ägarbyte av bilen upphör garantin att gälla. Originalfaktura/kopia är en förutsättning för att garanti eller reklamationsärenden ska beaktas. Eventuella kostnader i samband med en garanti eller ett reklamationsärende står kunden för, sådana kostnader kan ex. vara frakter, bärgning, verkstadskostnader mm. Eventuella fel som uppkommer inom garantitiden och kan härröras till “varans art” omfattas inte av garantin. För att Processorteknik ska kunna beakta en reklamation ska kunden dessutom ha följt de anvisningar om montage som Processorteknik skriftligen bifogat returpaketet efter utfört arbete. Om Processorteknik kan påvisa felaktigt bruk, onormal användning eller att inte skötsel- och serviceanvisningar följts gäller inte garantin. Processorteknik ansvarar inte för transportskador, skadat eller öppnat paket. I alla sådana fall ska kunden reklamera till transportören/posten."
Det bör då vara garanti på reperationen som dom gjort, så har du pratat med dom? om det är så att du fått tillbaka det du lämnat in, kopplat in det i bilen, insett att det ej fungerar/har samma fel och börjar skriva dessa inlägg utan att ha ringt/tagit kontakt med firman så känns det lite oseriöst från din sida.
Senast redigerat av Slash (29 oktober 2010)
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!