4924
Sök

Har nån el chema till opel kadett gsi 8v 85a

17 Inlägg
13 november 2010
Trådstartare
tja jag har hittat massa skit i mortor utrymmet som inte är inkoplat o kapade kablar har inte än aning vad jag ska göra nån som har el chema till denna bil är ganska brådis

91 Inlägg
13 november 2010
om du hittade kablar bakom broms servot så är det till gammla larmet.  lite till hjälp ^^,

17 Inlägg
13 november 2010
Trådstartare
ne det är dom dom kommer från mortons kabelpiska som är några som är av o det finns en vatten temp där vid vatten pumpen som jag vill få igång för vatten pumpen börja läcka så det vart lite brådis haha
har vatten pumpen bråkat med dig innan det var nån vacker lagning hehe

91 Inlägg
13 november 2010
nae har inte haft några problem där, och jag har letat som en galning efter en kabel som är till vatten termostaten men icke funnit den!

17 Inlägg
13 november 2010
Trådstartare
då är vi två haha har du nån handbok kvar om opeln

91 Inlägg
13 november 2010
Nope tyvärr hmmsad   du får köpa din hayens ?

17 Inlägg
13 november 2010
Trådstartare
jo det finns ju hur mycket som hälst i som inte finns i papper till bilarna hehe

148 Inlägg
13 november 2010
skrota skiten! som folk säger till oss "volvoraggare" wink hoppas du får gång på den tongue

Är en Volvotokig pöjk som inte drar mig för att skruva, älskar att köra bil, alltid skoj me lite lätt härj oxå =D

17 Inlägg
14 november 2010
Trådstartare
haha jo jag vill ju få ordning på skiten

148 Inlägg
17 november 2010
klart som fan man vill ha ordning på sin bil smile jag menar, vilken människa utan tummen mitt i handen vill inte försöka fixa sin bil ist för att skrota, sälja eller byta bort sad

Är en Volvotokig pöjk som inte drar mig för att skruva, älskar att köra bil, alltid skoj me lite lätt härj oxå =D

Sök