2670
Sök

Monteringsats volvo 945 , länka bild ?

679 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
Som det lyder , söker en monteringsats till en takvinge , hade ut gått på volvo har har sökt över allt , har ni någon sida som man kan köpa det ? eller om någon har det som ligger

och jag undrar om någon kan lägga upp en bild så man kan tillverka några egna ist ?

tacksam för svar!

mvh
Senast redigerat av Bompeman (9 december 2010)

73 Inlägg
24 november 2010
Tror du måste köpa de på Volvo. Fick jag göra.

871 Inlägg
24 november 2010
limma dit den bara ?

679 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
Monteringssatsen hade utgått ur volvos sortiment , blir nog att limma den, något bra tips hur man ska hålla vingen på plats under limningen ? tving ?

871 Inlägg
24 november 2010
kanske en bräda mellan backe och vinge där den sticker ut. och dra eltejp remsor mellan vinge och tak, det kanske kan hålla den på plats? smile

679 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
Jo lär bli nåt sånt smile, sitter och funderar på vad jag ska ha för lim, nåra tips ? ;smile

871 Inlägg
24 november 2010
sikaflex har jag mött förut på ett par addon läppar på en bil jag köpte, slet i över en timme för att få lös dem så det är nog ganska bra :p

679 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
beckstroem skrev:
sikaflex har jag mött förut på ett par addon läppar på en bil jag köpte, slet i över en timme för att få lös dem så det är nog ganska bra :p

Okej hört att det ska vara bra med tongue sen PL400 och superfix säger folk är bra också tongue
Senast redigerat av Bompeman (24 november 2010)

871 Inlägg
24 november 2010
Bompeman skrev:
beckstroem skrev:

Okej hört att det ska vara bra med tongue sen PL400 och superfix säger folk är bra också tongue

okej tongue

69 Inlägg
24 november 2010
borra, bult, bricka & mutter should solve the issue tongue

Jag tycker inte om fakta, de stör min argumentation...
min projekttråd; golf II -84 GT

871 Inlägg
24 november 2010
mellbl0m skrev:
borra, bult, bricka & mutter should solve the issue tongue

vet en som gjorde detta, och vingen gick i 2 bitar.. jag skulle inte våga görat tongue

69 Inlägg
24 november 2010
kvittar väl hur man sätter fast vingen? tvivlar på att den skulle paja pga att man sätter fast den med bult ? ;o

Jag tycker inte om fakta, de stör min argumentation...
min projekttråd; golf II -84 GT

871 Inlägg
24 november 2010
mellbl0m skrev:
kvittar väl hur man sätter fast vingen? tvivlar på att den skulle paja pga att man sätter fast den med bult ? ;o

kvittar de ? jag skulle inte vilja tappa den för att den sitter med endast papperstejp ? wink den ska inte heller vara lätt att stjäla. Och när man borrar och spänner fast med bult finns ju risken att den går av.. har man sett de med egna ögon så.. wink

73 Inlägg
25 november 2010
Gör de enklast för dig Boman, skit i vingen! wink

679 Inlägg
25 november 2010
Trådstartare
LaggE89 skrev:
Gör de enklast för dig Boman, skit i vingen! wink

Nej nej, blir lim wink

Sök