3685
Sök

Förstabil?

4 Inlägg
26 november 2006
Trådstartare
Fyller 18 i mars, funderar mkt på förstabilar av olika slag. hade tänkt att den skulle kosta runt 50 000:- inte gått mer än max 15 000 mil gärna mindre och vara så ny som möjligt, och så självklart ska den vara skitkul att köra, bra acc väghållning och helst en bil som inte är allt för oekonomisk att äga, kanske en GTIbil eller liknande? NÅGON SOM HAR FÖRSLAG??? big_smile

Vad vore livet utan bilar?

Smålänning
7 887 Inlägg
26 november 2006
Toyota celica GTI eller Peugeot 306 GTI är fräcka och pigga bilar. Finns även golf III GTI i den prisklassen.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Fisketokig
2 997 Inlägg
26 november 2006
Någon pigg Seat eller en fräck liten Colt?

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

9 108 Inlägg
26 november 2006
Celica GTi är en fin "sportbil" för dom pengarna som sagt. Gillar utseendet på dom smile

terazzi
26 november 2006
Nissan 200sx wink och så leta upp en i orginalskick med smile bakhjulsdriften wink inte speciellt dyra att äga heller big_smile mycket trim och tillgå,bra väghållning från start..dock skadar det ju inte och fixa till den lite smile hur mkt styling som helst smile

edit: såg nyss du sa det med GTi bil, men tycker än 200sx wink
Senast redigerat av terazzi (26 november 2006)

9 108 Inlägg
26 november 2006
terazzi skrev:
Nissan 200sx wink och så leta upp en i orginalskick med smile bakhjulsdriften wink inte speciellt dyra att äga heller big_smile mycket trim och tillgå,bra väghållning från start..dock skadar det ju inte och fixa till den lite smile hur mkt styling som helst smile

Kvalar du till världsmästerskapen i smileys eller? ;P

Om du ska köpa 200sx så se till att köpa en i bra skick, alla jag känner som kört 200 har rasat dom på ett eller annat vis, ibland fler än en gång.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
26 november 2006
hm är inte detta förslag till gorg? inte sånnahär typer av förslag smile

7 120 Inlägg
26 november 2006
200sx!

3 627 Inlägg
26 november 2006
Det är som dusty säger.. därför tänker jag vara så utomordentligt snäll och låta dig använda min tråd med samma syfte big_smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=29207

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

1 854 Inlägg
26 november 2006
Seat Ibiza Cupra

4 Inlägg
26 november 2006
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Det är som dusty säger.. därför tänker jag vara så utomordentligt snäll och låta dig använda min tråd med samma syfte big_smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=29207

Bussigt ToXtreme ^^ vi verkar ligga på ungefär samma nivå vad gäller förstabilar, inte lätt i bildjungeln, hade ju inte vart helt fel med nån körglad bil som inte är alltför oekonomiskt för en 18-åring, iofs hur ekonomiskt e de egentligen med bil? Men vem bryr sig! xD big_smile

terazzi
26 november 2006
MilleN skrev:
terazzi skrev:

Kvalar du till världsmästerskapen i smileys eller? ;P

Om du ska köpa 200sx så se till att köpa en i bra skick, alla jag känner som kört 200 har rasat dom på ett eller annat vis, ibland fler än en gång.

haha det bara blev så tongue
ja alltså dem e ju svåra och hitta i redigt fint skick, men lyckas man så jävlar vilket klipp!

778 Inlägg
26 november 2006
Wormstar7 skrev:
Fyller 18 i mars, funderar mkt på förstabilar av olika slag. hade tänkt att den skulle kosta runt 50 000:- inte gått mer än max 15 000 mil gärna mindre och vara så ny som möjligt, och så självklart ska den vara skitkul att köra, bra acc väghållning och helst en bil som inte är allt för oekonomisk att äga, kanske en GTIbil eller liknande? NÅGON SOM HAR FÖRSLAG??? big_smile

jag fyler den 19 mars big_smile

4 Inlägg
27 november 2006
Trådstartare
Sluskk skrev:
Wormstar7 skrev:

jag fyler den 19 mars big_smile

hoho, fyller den 9:e, visst e la mars underbart wink

264 Inlägg
27 november 2006
höhö jag fyllde den 15:e mars. har 2 bilar nu wink

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

4 Inlägg
27 november 2006
Trådstartare
Goven skrev:
höhö jag fyllde den 15:e mars. har 2 bilar nu wink

Hoho, grattis mocklis big_smile^^ hur gammal e du rå? wink

2 118 Inlägg
27 november 2006
jag har också 2bilar å är bara 17 än ^^

D.i.l.l.i.g.a.f

14 Inlägg
27 november 2006
Min förstabil var en Celica -77, och den har jag sålt redan.
Jag fyller år den 21:e december (18 nu då).
Jag har redan köpt min andrabil.

778 Inlägg
29 november 2006
cheetah1 skrev:
Min förstabil var en Celica -77, och den har jag sålt redan.
Jag fyller år den 21:e december (18 nu då).
Jag har redan köpt min andrabil.

varför solde du den och köpte dig en fulare!

Sök