Du kan i princip inte ladda ett sådant sprut utan att bygga om det.
Du måste ha luftmängdmätaren placerad före turbon för att systemet ska fungera. På b21/b23et brukar enheten sitta framme vid högra skärmen.
Du kan i princip ta den enheten du har och sätta där, och montera dit längre bränsleslangar till spridarna.
Ett vanligt problem är att luftbälgen sugs ihop av undertrycket, och originalbälgen kommer inte vara så effektiv att använda så det är bättre att bygga en egen av glasfiber som går ihop med ett rör till turbon.
Sen får du labba lite med systemtryck och styrtryck. Det ska i teorin gå att plocka ur den interna BTR:en ur enheten och sätta en extern justerbar på returslangen. Jag ska testa det på min jefla folkracebil med b23E då den interna verkar ha gett upp. Det blir i alla fall 1000ggr enklare att justera då. OriginalBTR:en måste man schimsa med brickor och det är ett jävla skit att hålla på med.