2581
Sök

Foto från Audi R8 Driving Experience - Nürburgring 2010-10-12

Eldknast
915 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
CHEEVA skrev:
fy fan vilken upplevelse !!! ser sjukt roligt ut big_smile

Antar att ni aldrig fick prova lms:en ? Om ni fick borde du fan va en av de lyckligaste killarna på denna planeten !!!

Ja det var helt fantastiskt. Otrolig upplevelse.

Nej, men 3 personer fick åka några varv med den. Tyvärr inte jag. Fast det var svårt att vara missnöjd efter att ha kört R8 V10 på bana en hel dag.

Tiden är rolig när det går fort... :)

Ubåtsingenjör
7 317 Inlägg
2 januari 2011
firefreak skrev:
CHEEVA skrev:

Antar att ni aldrig fick prova lms:en ? Om ni fick borde du fan va en av de lyckligaste killarna på denna planeten !!!

Nej, men 3 personer fick åka några varv med den. Tyvärr inte jag. Fast det var svårt att vara missnöjd efter att ha kört R8 V10 på bana en hel dag.

sant bara att se bilderna gör en helt lyrisk ! kan tänka mig hur de va att se alla bilarna live ! hade nog fan svimmat hehe

Eldknast
915 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
CHEEVA skrev:
firefreak skrev:
CHEEVA skrev:

sant bara att se bilderna gör en helt lyrisk ! kan tänka mig hur de va att se alla bilarna live ! hade nog fan svimmat hehe

När man gick ut på banan kl 8 på morgonen låg en fin dimma över banan och ett helt stim R8 V10 står med motorerna igång för att ha rätt temp för oss gasglada idioter. F-cking marvelous!

Tiden är rolig när det går fort... :)

Sök