2864
Sök

Blinkersglas gulnat v50/s40

91 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
Hej

Har märkt att min blinkersglas på sidobacjspeglarna har gulnat. Har sett att detta har hänt på många S40/V50. Nån som vet om man kan fixa så dom blir vita igen eller måste jag köpa nya?

678 Inlägg
11 januari 2011
Sjukdom det där på nästan alla volvon

91 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
BuRrE08 skrev:
Sjukdom det där på nästan alla volvon

Aha okejokej, men går det att få bort det gula på nåt sätt? nån som vet hur man isåfall får av dom?

77 Inlägg
18 januari 2011
Tror inte att det går att få dem vita. Jag köpte nya till min.. dyrt och lite pilligt men de blev ett litet ansiktslyft tycker jag.

91 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
Tobias_M skrev:
Tror inte att det går att få dem vita. Jag köpte nya till min.. dyrt och lite pilligt men de blev ett litet ansiktslyft tycker jag.

okejokej, slipa lite med rubbing utanpå på mina och dom blev rikigt vita:) men skulle vilja ha det lite klarare och bättre så får väl ta och köpa nya. Vad kosta ett par nya?

77 Inlägg
18 januari 2011
Ph-- skrev:
Tobias_M skrev:

okejokej, slipa lite med rubbing utanpå på mina och dom blev rikigt vita:) men skulle vilja ha det lite klarare och bättre så får väl ta och köpa nya. Vad kosta ett par nya?

Någonstans runt 550 för ett par hmm. ganska dyrt för 2 små plastbitar om du frågar mig!

91 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
Tobias_M skrev:
Ph-- skrev:
Tobias_M skrev:

Någonstans runt 550 för ett par hmm. ganska dyrt för 2 små plastbitar om du frågar mig!

aha:( bara dom inte blir gula direkt igen.

1 581 Inlägg
18 januari 2011
Tona dem istället;)

77 Inlägg
18 januari 2011
Ph-- skrev:
Tobias_M skrev:
Ph-- skrev:

Kan jag inte svara på, satte på dem i somras och än så länge är dem vita iaf tongue

91 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
Fellow skrev:
Tona dem istället;)

så fult:P

Tobias_M skrev:
Ph-- skrev:
Tobias_M skrev:

Kan jag inte svara på, satte på dem i somras och än så länge är dem vita iaf tongue

okejokej:)

Supraman
2 300 Inlägg
18 januari 2011
Slipa, polera, klarlack

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Ustkaka
506 Inlägg
18 januari 2011
eller helt enkelt slipa, klarlack, klart å betalt.

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

91 Inlägg
19 januari 2011
Trådstartare
vad ska jag slipa med?

1 581 Inlägg
19 januari 2011
Ph-- skrev:
vad ska jag slipa med?

VÅTSlippapper

Ustkaka
506 Inlägg
19 januari 2011
med våtslippapper behöver knappt lacka eller?

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

91 Inlägg
20 januari 2011
Trådstartare
okejokej tack för svar:)

Sök