Be honom om ett M-test? Är bilen ok så köper du den och du betalar testet (1500:-), han har inte mer än ditt ord på detta men han får själv avgöra hur seriös du är. Och i värsta fall lägger han ut lite pengar och får ett bevis för att hans bil är i bra skick. Vilket gör den betydligt mer lättsåld.
Är den slut är han troligtvis medveten om detta och då kommer han inte gå med på det. Men ett M-test utan allvarligare anmärkningar (Anmärkningar blir det alltid, de är mycket noggranna) så hade jag vågat köra ner och köpa den i alla fall.
Så kom överens om ett pris, försök komma överens om ett test och be honom sedan skicka papperna (fax tex) till dig. Har han inte Motormännen (De som utför ett M-test) i närheten gör Svensk bilprovning exakt samma sak.
Är den ok tror jag det är mycket bil för pengarna.
tackar, skall prova detta
småkikade lite på 320clk som ni pratade, mycket sportig, men drar en hel del väl?
tror nästan ja ska hålla mig till v70in e.v
Mercedes är lite mer gubbil än sportig men visst är CLK kompetent och körglad om man vill, dock är den precis som du nämner törstig med en V6 och automatlåda under huven.
naa, får nog bli v70in om den är som han säger, annars kör jag på en bmw