2258
Sök

Saab as2 stereo

Öss
24 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
Tjena har köpt mig en saab 9-3 -00 nu.
Har as2 stereon i den och basen suger ju hehe roll Har ett slutsteg å baslåda hemma och undrar om de finns någon adapter så man får ut lågnivå uttag till steget me orginalstereon?
Om de går vart kopplar man in remoten då också?tongue

// Victor:cool:

56 Inlägg
9 juli 2009
Finns högnivå till lågnivå adaptrar att köpa på dom flesta ställena som säljer bil stereos. BRL, MDS, Biltema mm

Öss
24 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
OKej men det finns högnivå uttag i orginalstereon då? smile

Öss
24 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
Okej beställer en sådan då smile

Trucker
2 710 Inlägg
16 februari 2011
Hur vet jag om det är en As1, As2 eller As3?? Har 185-hästarn as1 eller?

Tack,
Mvh

Fart missbrukare

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
16 februari 2011
ASx har ju inte med motorn att göra utan det var ju valbart som vilket annat tillval som helst, för att se vilket system du har får du kolla hur många och hur stora högtalare du har..

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Trucker
2 710 Inlägg
16 februari 2011
Har du nån lista som säger hur många/stora högtalare respektive system har ?

Fart missbrukare

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
16 februari 2011
Jag har bara för 9-5 och vet ingen liknande lista till 9-3..

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

67 Inlägg
16 februari 2011
I 9-3an finns as2 och as3, skillnaden är att as2 har högtalare i instrumentbrädan och 6*9 bak. as3 har samma som as2 + 6*5:or i dörrarna och ett slutsteg som driver dem. Om du inte har högtalare i dörrarna så brukar kablarna finnas dragna både för högtalare och slutsteg.

Infon jag kan lämna efter vad jag har hört om detta, hoppas det hjälpte!

Saab 9-3 Aero Coupé -02
Finns det nåt fånigare än en bil som ser snabb ut och gör 0-100 på en industrisemester?

Sök