hej! när jag var ute i garaget i dag hittade jag ett väldigt gammalt litet slutsteg pioneer GM-41A som ska vara på 2x30W men tror ni det gör nån skillnad att ha det till ett gas 6.5 kit eller ska man fortsätta köra dom på stereon?
hej! när jag var ute i garaget i dag hittade jag ett väldigt gammalt litet slutsteg pioneer GM-41A som ska vara på 2x30W men tror ni det gör nån skillnad att ha det till ett gas 6.5 kit eller ska man fortsätta köra dom på stereon?
hade själv ett gammalt pioneer steg för något år sedan, spelade på bra! så lätt värt att testa, brukar göra underverk för ljudet!
Det där är ett riktigt gammalt steg. Det går väl som allt annat att anpassa men frågan är om det är värt att göra.
Detta är info från ett annat Pioneer-steg som också hade DIN-kontakt. Pin 8 remote Pin 2 signaljord Pin 3 höger ingång Pin 4 vänster ingång Pin 1, 5, 8 ligger alla mot jord och nån sköter antagligen avskärmningen i kabeln Pin 7 används ej.
okej tack för svar! jag låter det nog ligga på hyllan för verkade rätt jobbigt att fixa så det passade