Brinley skrev:
Gött att den e tebax, men hade inte varit lätt att hålla utkik efter den eftersom du skrev reg.nr PLY 375, men reg.nr på bild e PYE 375
Oj märkte det nu, man va la bra tröt o arg för att bilen blev snod så blev fel, mitt fel
, jag som siter med regnr bara 20cm från tagentbordet på skärmens högra kant
Jo ska berätta när allt är klart hur det går med den.
Som det ser ut just nu vad som är stulet ifrån den o trasigt på bilen de jag kunde se.
Trasigt: tändningslås, tändkåpa runt ratt, bagage lucke låset där dom tagit sig in, ingen annan åvärkan utvändigt.
Stulet: Sterio, framhögtalare, låda med org högtalare ( dom trode det låg andra ikanske ) kabelkitt för förstärkare upp till 500watt, kabel skarvkitt mellan sterio o org kablach, jepp dunke med fulltank 21liter 98an, alla cd skivor ( ca 60st ) USB minne 4gb som jag hade till sterion, värktyg för ett par tusen, värktygslåda, ficklampa, o mycke andra små saker
Kvito på sterion låg i bilen o är snot, låg även instruktionsbok till den men den hade dom lämnat kvar.
Bilen har vart inne på värkstad på MLK för bedömning på skador o beräkna & ofert har sänt till LF.
Sitter med LF papper o har delvis fyllt i dom, ska fixa fram nya kviton på sterio/kabbelkittet/högtalarna o har fixsat fram nästan alla andra kviton på saker som blit gjort på bilen o bytts.
Se när jag får polisraporten hemskickad, har bara fått anmälan från polisen.