3520
Sök

Sony CDX-GT111 Önskar kopplingsschema.

Forummoderator
18 003 Inlägg
30 mars 2011
Trådstartare
Fick en Stereo enligt ovan av farsan. Givetvis skickade han med anslutningen i bilen han sålde... Den har en kontakt bak på 2x8 anslutningar i 2 rader då. Vet nån hur jag kopplar dessa eller om nån billig tillbehörsaffär har rätt anslutning? Den tar inte ens MP3 så att kasta ut pengar på denna gör jag bara inte! Då är det bättre att köpa en som tar USB/SD rakt av. Men ljud vill jag ha! Iallafall tills vidare!

Behöver ni bild så säg till. Lätt ordnat. Stereon ska göra tjänst i en MB W124 300D -93.

Mvh
Alexander

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

DatorPhreak
94 Inlägg
30 mars 2011
Häj, du har gjort så roliga filmer så nu tänker jag hjälpa dig big_smile

Jag "hittade" en användarmanual som beskriver dessa kopplingar, det är 12 vad jag kan se. Jag uppar den här för enkelhetens skull: hxxp://www.speedyshare.com/files/27680747/cdx-gt118.pdf
Byt ut xx med tt då jag inte vet vad reglerna för länkning är.

smile hoppas det är rätt

Forummoderator
18 003 Inlägg
30 mars 2011
Trådstartare
Hush skrev:
Häj, du har gjort så roliga filmer så nu tänker jag hjälpa dig big_smile

Jag "hittade" en användarmanual som beskriver dessa kopplingar, det är 12 vad jag kan se. Jag uppar den här för enkelhetens skull: hxxp://www.speedyshare.com/files/27680747/cdx-gt118.pdf
Byt ut xx med tt då jag inte vet vad reglerna för länkning är.

smile hoppas det är rätt

Man tackar och bugar! Ut i sol skenet alltså...

Mvh
Alexander

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Sök