3156
Sök

Stulen v70 Orginal vinge.

15 Inlägg
3 april 2011
Trådstartare
Hej alla!

Jag har en Orginal v70 2.5t som vingen blev stulen ifrån natten till igår (mellan den 2 och 3 mars)  i östra Uddevalla.

En stor bit ur vingen har lossnat och satt kvar efter fästet på höger sida.

Vingen är rubinröd utan repor eller märken såvitt jag vet...

Jag förstår inte varför någon stjäl en orginal v70 vinge... så jävla irriterande, bilen
är fläckfri i övrigt och så snor nån jävel vingen, känns som att jag blivit
våldtagen...

Det var även en annan bil en volvo 855 på samma parkering som hade fått sin vinge stulen den bilen var vinröd.

Hör eller ser ni något får ni väldigt gärna höra av er, jag har ingen lust att punga ut 3000kr till folksam för
självrisk.

dalmasens
3 april 2011
lider med dig. fick bmwn länsad för inte så länge sen. fattar inte att folk inte kan låta bli andras grejer

850 Inlägg
4 april 2011
tråkit!  min far blev av med sina usa blinkers!sad  dom var inte gamla heller!

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood

15 Inlägg
4 april 2011
Trådstartare
Palla alltså, dock är det bättre att bli av med vingen än att få bilen länsad...

88 Inlägg
4 april 2011
3000 i självrisk? Det är ingen vagnskada utan stöldskada. Har du larm i bilen brukar man inte ha någon självrisk.

139 Inlägg
5 april 2011
Så jävla surt! Hände mig i höstas tog dom vinge och mina blinkers hmm

918 Inlägg
5 april 2011
Var det 855an med listor som är lackerade i silver?
Senast redigerat av WoozyDozz (5 april 2011)

15 Inlägg
5 april 2011
Trådstartare
Japp det var 855an med lackade silverlister, har jag för mig!

Det var 2000kr i självrisk för stöld...

918 Inlägg
5 april 2011
Fy satan vad dyrt, får nog sätta fast min vinge hårdare.

Kung
603 Inlägg
5 april 2011
Fan dom snor vingar till höger och vänster, vad ska dom med alla vingar till? lovar att det finns nån jävel som kört runt med 25 olika vingar på bilen haha.

Sunkigt att dom stal din vinge, odsen att du får tillbaka den är dock extremt små, gick larmet på bilen när dom bögade loss vingen?

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

15 Inlägg
7 april 2011
Trådstartare
Eller så är det beställningsjobb eller nått tongue
Larmet gick faktiskt inte xD så det var skit, jag har garage och just denna dagen orkade jag inte köra ner
i det tongue eftersom garaget är en bit bort...

Kung
603 Inlägg
7 april 2011
skumt, behöver bara sparka till däcket på min bil så går larmet, och det är en v70 02a.

ajja, surt att du blev av med vingen men det lättaste är att punga ut 2000 i självrisk och få en ny.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

Sök