Vad är roligast att jobba med och vad är bäst i slutändan? Framför allt hur stor blir skillnaden ekonomiskt om man ska smiska ur så mycket effekt som möjligt?
borde ju va bäst me 6 eftersom de borde va lättare att plocka effekt men då ska man ju även ha 2 grejer mer av massa saker . sen beror de ju på vad det är för motor...
6:a e ju helt klart roligare!! Ljudet och gången går inte och jämföra! Ska du sen turbokonvertera eller trimma så kanske det blir lite mer jobb på en 6:a för där e ju 2 till av det mesta..
jag säger att de är roligare att skruva med en 4cyl och gärna 8v så de blir så lite och skruva med som möjligt. men varför nöja sig med 6cyl? 8 är ju roligare
jag säger att de är roligare att skruva med en 4cyl och gärna 8v så de blir så lite och skruva med som möjligt. men varför nöja sig med 6cyl? 8 är ju roligare
ja om man har ett stort soppa konto vilket alla inte har men de finns inge annat ljud i världen tycker ja som klår en riktigt stor v8 me nästan raka rör och bmw 6:erna
jag säger att de är roligare att skruva med en 4cyl och gärna 8v så de blir så lite och skruva med som möjligt. men varför nöja sig med 6cyl? 8 är ju roligare
ja om man har ett stort soppa konto vilket alla inte har men de finns inge annat ljud i världen tycker ja som klår en riktigt stor v8 me nästan raka rör och bmw 6:erna
behöver man ju inte ha för att åka v8. Chevas LS1 alltså nya med insprut går under litern om man kör normalt och de antar jag att BMW:s 6or också gör. men stampar man så drar dom ju men de händer ju grejer också