3348
Sök

Tips på bra ställen att bo på i GBG?

36 Inlägg
6 april 2011
Trådstartare
Vill ha tips på bra ställen att bo på i GBG, efter att man fått veta att bilbränderna startat i Backa igen så har man nu tröttnat på alla idioter där och bestämt sig för att flytta därifrån snabbt! Vill veta vilket område som inte har för hög hyra och möjlighet till Garageplatser. Tacksam för snabbt svar!

Nej Tack till Västra Frölunda, Biskop, Angered, Bergsjön och Kortedala!

331 Inlägg
6 april 2011
Våmmedal i kållered smilesmile Finns p-garage med smile bra mkt lungare än i backa smile

36 Inlägg
6 april 2011
Trådstartare
Lite långt ifrån GBG tyvärr sad Som sagt så e man less på dumskallar i Backa nu, men om det är i max 10 min från Stan i te.x Mölndal eller Partille så kan jag acceptera detta smile

331 Inlägg
6 april 2011
Tar ca 7 min till mölndal från kållered smilesmile Och kanske max 20 till partille beroende på trafik

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
11 april 2011
david850 skrev:
Tar ca 7 min till mölndal från kållered smilesmile Och kanske max 20 till partille beroende på trafik

Jag bodde i mölndal innan jag flyttade upp till sthlm. Hitta något i fässberg så har du ett samhälle med mycket man kan behöva + om man kör från mölndal till sahlgrenska så har man kanske 5 min till avenyn vid lagom trafik.

4 767 Inlägg
11 april 2011
Fässberg/Jungfruplatsen och däromkring är kanonbra i Mölndal smile

Har du möjlighet att köpa bostadsrätt istället för att bo i hyres så är det generellt "högre kvalitet på folket" i huset/området om man får vara lite elak..

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

123 Inlägg
11 april 2011
Undvik Hisingen och alla sådana ställen. Bor ju själv i Partille och det är hur gött som helst.
Har också bott i Våmmedal, kållered och det gick bra det med big_smile
Klart det är köer på morgonen men det är något du kommer få leva med om du inte väljer att bo på hisingen.

Supraman
2 300 Inlägg
11 april 2011
DanSaab skrev:
Lite långt ifrån GBG tyvärr sad Som sagt så e man less på dumskallar i Backa nu, men om det är i max 10 min från Stan i te.x Mölndal eller Partille så kan jag acceptera detta smile

Långt från kållered till göteborg?
Skojar du eller?
De e ju bara ett stenkast bort, sträckan e ju inte farlig, de e ju rusningen som dödar allt.
Köp en skoter så kan du slingra dig fram på småvägar förbi eländet smile

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Sök